معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان با بیان اینکه سیل‌زدگان به پتو و سایر ملزومات نیاز دارند، گفت: کمک‌های مردمی از طریق مراجع قانونی که اعلام خواهد شد، جمع‌آوی می‌شود.

نیاز سیل‌زدگان به پتو/ کمک‌های مردمی جمع‌آوری می‌شود

به گزارش گلستان 24 ؛ عبدالرضا چراغعلی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: سیل به برخی از شهرهای گلستان مانند گنبدکاووس، مینودشت، آق قلا و گمیشان آسیب زده و سبب تخریب برخی از منازل شده است.

وی افزود: سیل زدگان به پوشاک مناسب، پتو، زیرانداز، بسته های غذایی کنسروی، آب معدنی و کمک های نقدی نیاز دارند.

چراغعلی با بیان اینکه هلال احمر بسته های غذایی ۲۴ و ۷۲ ساعته و بسته های درمانی و چادر و سایر ملزومات بین حادثه دیدگان توزیع کرده است، گفت: از فردا کمک های مردمی از طریق مراجع قانونی که توسط استانداری تعیین و اعلام خواهد شد، جمع آوری می شود.

وی در خصوص وضعیت آق قلا توضیح داد: اقدامات و اطلاع رسانی های خوبی توسط دستگاه های مختلف صورت گرفته اما حجم آب بسیار زیاد است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان که در آق قلا حضور داشت با بیان اینکه اولویت اصلی ما حفظ جان مردم و در درجه دوم اموال آنها است، تصریح کرد: حدود چهار روستای آق قلا دچار آبگرفتگی هستند و امیدواریم تعداد آنها بیشتر نشود.

چراغعلی اظهار کرد: دهیاران، بخشداران و فرمانداران با سایر مدیران مسئول در محل حضور دارند و وضعیت را بررسی کرده و اگر نیاز به تخلیه بود به آنها اعلام می کنند.

وی بیان کرد: مکان هایی هم برای تخلیه روستاها مانند مدارس و مساجد و حسینیه ها پیش بینی شده است.

چراغعلی گفت: تا فردا و پس فردا امیدواریم که این سیلاب فروکش کنند و وضعیت بهتر شود.

 

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار