بیش از ۳۵ هزار خودرو از روز گذشته تاکنون به گلستان وارد شدند.

ورود بیش از ۳۵ هزار خودرواز ۲۹ اسفند تاکنون به گلستان

به گزارش گلستان 24 ؛ مدیر روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان،  اعلام کرد: با سامانه‌های تردد شمار میزان ورود خودرو‌ها به استان بیش از ۳۵ هزار خودرو ثبت شده است که نسبت به سال قبل شاهد افزایش ۲ درصدی بودیم.

وی در ادامه با توجه به شرایط نامساعد جوی در استان گفت: رانندگان با توجه به شرایط نامساعد جوی برای کسب اطلاع از وضعیت راه‌ها بیش از ۵۲ هزار تماس با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های استان داشته اند.

کلاهگر همچنین گفت: از ابتدای طرح نوروزی ۹۸ که از ۲۵ اسفند آغاز شده است تاکنون بیش از ۲ میلیون ۳۰۰ هزار تردد در محور‌های مواصلاتی استان با سامانه‌های تردد شمار ثبت شده است که میانگین سرعت خودرو‌ها ۷۷ کیلومتر در ساعت بوده است.

وی افزود: اوج تردد در محور‌های مواصلاتی استان گلستان در ساعات ۱۴ تا ۱۵ در روز ۲۹ اسفند ماه بوده و از ابتدای طرح نوروزی اوج سفر در ساعات ۱۴ تا ۱۵ ثبت شده است.

کلاگر در ادامه افزود: از ابتدای طرح نوروزی تاکنون ۲۹ هزار مسافر با ۴هزار سفر از ناوگان حمل و نقل جاده‌ای سفر کرده اند.

وی گفت: از ابتدای طرح نوروزی تاکنون تصادف منجر به فوت نداشته ایم و از همه رانندگان درخواست می‌کنیم قبل از سفر در تماس با سامانه گویای ۱۴۱ از آخرین وضعیت راه‌های استان کسب اطلاع نمایند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار