دبیر جامعه روحانیت مبارز استان گلستان از ارتش و سپاه و سایر مسوولان در یاری رساندن به سیل‌زدگان قدردانی کرد.

دبیر جامعه روحانیت مبارز استان گلستان: تشکر از ارتش و سپاه در یاری رساندن به سیل‌زدگان گلستان/ گلستان نیازمند استاندار انقلابی و جهادی است

به گزارش گلستان ۲۴ ؛ به نقل از خبرگزاری فارس

حجت‌الاسلام قربانعلی جمشیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان با اشاره به آیه‌ای از قرآن «در هر حالی حق بگو و از پرهیزکاران پشتیبانی کن و از افراد فاسد دور ی نما» اظهار کرد: آغاز سال 1398 را با سخنان حکیمانه مقام عظمای ولایت به حول و قوه الهی شروع کردیم به امید آنکه با توجه به تعیین این سال به عنوان رونق تولید بتوانیم از این فرصت استفاده در همه امور علمی، صنعتی، مبارزه جهادی و انقلابی با استکبار خارجی و شیاطین داخلی موفق باشیم.

وی با اشاره به بیانات امام خمینی ره تصریح کرد: در بستر مردن، مردن است و چیزی نیست لاکن در راه خدا رفتن شهادت است و سرفرازی و تحصیل شرافت برای انسان و برای انسانهاست.

دبیر جامعه روحانیت مبارز استان گلستان افزود: متاسفانه در طلیعه سال نوروزی مردم بعضی از استانها از جمله مازندران و گلستان دچار سیل که موجب خسارت‌هایی به اماکن مسکونی و تجاری و زمینهای کشاورزی شده اند و به دستور مقام عظمای ولایت نیروهای نظامی و انتظامی و مردم خدوم که همیشه پیشاپیش قوای سه گانه حرکت می کنند توانستند با کمک خود مردم را از بحران اولیه در شهرها و روستاها استانهای فوق خارج کنند که این خود ثوابی بزرگ است.

جمشیدی؛ همدلی مردم را همانند همراهی آنها از انقلاب اسلامی در 12 فروردین 1358 عنوان کرد و گفت: مردم با آمدن به صحنه و پای صندوق رای 98.02 به جمهوری اسلامی رای داده که امسال این جشن و بزرگداشت مصادف شده با شهادت هفتمین اختر تابناک امامت و ولایت امام موسی کاظم علیه السلام که ما آن را به فال نیک گرفته که به فرموده امام ره ما برای حفظ اسلام مکلف و مسئولیم و امروز حفظ اسلام در تفاهم است.

وی ادامه داد: تفاهم بین تمام اقشار که نوعی برادری و اخوت و مهربانی که مبداء همه خیرات است و در این رابطه امام صادق علیه السلام در اصول کافی ص 195 فرمودند:در راه نیکی به برادانتان از هم سبقت بگیرید و از اهل نیکی باشید زیرا بهشت دری به نام نیکی داری که از آن در وارد نمی شود مگر کسی که در زندگی دنیا نیکی کرده باشد.

دبیر جامعه روحانیت مبارز استان گلستان گفت: در پایان از خداوند منان و ائمه علیه السلام و شهدا که واسطه فیض الهی هستند خواهانیم که سالی پر خیر و برکت و سعادت و آشنایی بیشتر به معارف دینی و عمل به آن بتوانیم از توطئه های دشمنان خارجی و داخلی با موفقیت عبور کنیم.

جمشیدی ضمن تشکر از مردم، نیروهای ارتش و سپاه و بقیه قشرهای جامعه به ویژه مسئولین خدوم در یاری رساندن به مردم سیل زده از مسئولین کشور به ویژه وزیر کشور خواست تا استانداری خدوم و انقلابی و جهادی و ولایی که در قول و عمل یکی باشد انتخاب تا بتواند استان را مدیریت کند و از همه نیروهای انقلابی و جهادی و ولایی به ویژه جوانان در برنامه ریزی که استعداد کار آمد خلاق دارند استفاده کند.

وی گفت: با توجه به پیام مقام ولایت در گام دوم انقلاب اسلامی لازم است استاندار انقلابی برای استان انتخاب و از ظرفیت جوانان استفاده شود تا مردم شهید پرور و روحانیت معظم به خصوص خانواده شهیدان و جانبازان را خوشحال شوند.

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار