نسیم همدلی باز هم وزیدن گرفت

جمعی از خادمان آستان مقدس امامزاده یحیی بن زید (ع) به منظور همدردی و کمک به سیل‌زدگان اقدام به شست و شوی رایگان فرش منازل سیل‌زدگان گنبدکاووس می‌کنند.

شست و شوی رایگان فرش منازل سیل‌زده توسط خادمین آستان امامزاده یحیی بن زید (ع)

به گزارش گلستان 24؛به نقل از خبرگزاری فارس گلستان پس از وقوع سیلاب در استان گلستان و شهرستان گنبدکاووس که موجب شد عید نوروز سال 1398 با تلخکامی و اندوه بسیار برای مردم شریف، مومن و غیور شیعه و سنی این منطقه سپری شده و ایام شادمانی سال نو به غم‌های بزرگی تبدیل شد، نکته بسیار مهم و ارزشمندی که در لابه‌لای همه این تلخکامی‌ها شیرین و دلنواز رخ نمایی می‌کند حجم انبوه همدلی و همراهی مردم نسبت به سیل‌زدگان است که بی‌تردید در هیچ کجای این کره خاکی نمی‌توان این حجم از محبت و ایثار را دید و تجربه کرد.

در شهرستان گنبدکاووس که بخش عمده‌ای از روستاها، محلات حاشیه‌ای شهر و حدود 25 درص از مناطق شهری دچار سیلاب شد و آب برای چندین روز مهمان ناخوانده منازل آنها بود امروز حجمی از گل و لای در منازل بر جای مانده که پاکسازی و تمیز کردن این فضاها اولویت اصلی و جدی نیروهای مردمی و دولتی قرار گرفته است.

اما در این مسیر جمعی از خادمان آستان مقدس امامزاده یحیی بن زید (ع) با همکاری مدیریت قالیشویی دریای در گنبدکاووس در پویشی مردمی اقدام به شست و شوی رایگان فرش، قالی و موکت منازل آسیب دیده در سیل کرده‌اند که با استقبال بسیار خوبی نیز از سوی مردم آسیب دیده روبه رو شده است.

بدون شک این گونه اقدامات مردمی و تاثیرگذار ضمن آنکه در تقویت و تحکیم وحدت اسلامی در این منطقه موثر خواهد بود می‌تواند از آلام مردم رنج دیده و داغ‌دیده این منطقه نیز بکاهد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار