مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان خبر داد؛

گرگان- مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان از فعالیت صدها طلبه در امر خدمات رسانی به سیل زدگان استان خبر داد و گفت: بیش از دو هزار طلبه از قم برای یاری رساندن به سیل زدگان اعلام آمادگی کردند.

بیش از ۲۰۰۰ طلبه از قم آماده یاری رساندن به سیل زدگان گلستان

به گزارش خبرگزاری گلستان 24 ؛به نقل از خبرگزاری مهر،وقوع ناگهانی سیل در برخی از مناطق استان گلستان سبب شد مجموعه ای به عنوان ستاد فرهنگی بحران در سازمان تبلیغات اسلامی گلستان راه اندازی شود که خدماتی چون فرهنگی، تغذیه، پشتیبانی و پیگیری امور مربوط به آسیب دیدگان را انجام می دهد.

وی از فعالیت صدها طلبه در امر خدمات رسانی به سیل زدگان خبر داد و افزود: این طلبه ها به منظور کاهش آلام و تسکین درد روحی آسیب دیگان، ارتقا صبر و برداری مردم، همکاری بین مردم و مسئولان، توزیع غذا و خدمات دهی عمومی فعالیت دارند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان گفت: یکی از کارهای مهمی که این روحانیون برعهده دارند همراه شدن با کودکان و نوجوانان آسیب دیده است که به دلیل شرایط فعلی آزرده خاطر هستند برنامه های مخصوص این قشر را اجرا می کنند.

وی یادآور شد: بیش از دو هزار طلبه از قم برای یاری رساندن به سیل زدگان اعلام آمادگی کردند تا به استان اعزام شوند.

ولی نژاد اظهار کرد: با توجه به اینکه تمام آشپزخانه های مساجد و تکیه های استان اعلام آمادگی طبخ غذا برای سیل زدگان کردند، اکنون بیش از ده ها مسجد و حسینیه در اختیار مردم آسیب دیده قرار گرفتند و همکاری های خوبی تا کنون صورت گرفته است.


انتهای پیام /

ارسال نظر

آخرین اخبار