مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان گفت: پس از تخلیه شهرها و روستاها حدود ۸ هزار نفر توسط هلال احمر گلستان اسکان داده شده‌اند.

 ۸ هزار نفر از سیل‌زدگان گلستانی اسکان اضطراری داده شدند

به گزارش گلستان 24 ؛ محمدعلی هروی ظهر امروز درباره آخرین وضعیت امدادرسانی به سیل‌زدگان استان اظهارداشت: طوفان، برف و کولاک، بارندگی شدید و وقوع سیل در برخی شهرستان، منجر به تخلیه اهالی شهر و روستاهای اطراف شد.

وی افزود: پس از تخلیه شهرها و روستاها حدود هشت هزار نفر  توسط هلال احمر گلستان اسکان داده شده‌اند.

هروی با بیان اینکه جمعیت هلال احمر استان با اشاره به استفاده حداکثری از ظرفیت‌ نیروهای مردمی برای کمک به سیل‌زدگان و صدور فراخوان برای جمع‎آوری و ساماندهی این کمک‌ها گفت: ایستگاه‌های متعدد جمع‌آوری کمک‌های مردمی در استان ایجاد شده و همچنین جوانان و نوجوانان کمک زیادی در بسته‌بندی و توزیع کمک‌های مردمی کرده‌اند.

 

وی ادامه داد: حضور فعال در محل‌های اسکان سیل‌زدگان و پذیرش مسئولیت چادرها برعهده جوانان عضو هلال احمر گذاشته شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ادامه داد: هدایت فعالیت‌های قابل اجرا در فضای دوست‎دار کودک، پست‌های ایمنی و سلامت نوروزی به سمت اردوگاه‌های اسکان سیل‌زدگان و انجام بازی، مسابقه و نقاشی با حضور اعضا به عنوان مربی دیگر فعالیت انجام شده در سطح گسترده است.

وی گفت: تئاتر و شعر موزیکال برای کودکان در محل اسکان سیل‌زدگان در نمایشگاه دائمی استان از سوی گروه تئاتر با هماهنگی حوزه جوانان جمعیت هلال احمر گلستان نیز برگزار شده است.

هروی بیان داشت: اجرای نمایش‌های عروسکی با موضوعات آموزشی از سوی عروسک‌گردانان عضو هلال احمر در محل کمپ‌های اسکان سیل‌زدگان انجام می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

  • ناشناس
    0

    فیلم جنگی

آخرین اخبار