مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی گلستان :

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی گلستان گفت: با کمک نیروی زمینی و دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیمارستان‌های صحرایی در مناطق سیل‌زده استان مستقر شد که تاکنون ۲۳ هزار خدمت پزشکی به مردم ارائه کردند.

بیمارستان‌های صحرایی سپاه ۲۳ هزار خدمت پزشکی به سیل‎زدگان گلستانی ارائه کردند

به گزارش خبرگزاری گلستان ۲۴ ؛به نقل از خبرگزاری تسنیم ،اسماعیل مقصودلو ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: با کمک بهداری نیروی زمینی و نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیمارستان‌های صحرایی در مناطق سیل‌زده استان گلستان مستقر شدند. افزون براین اتوبوس آمبولانس‌ها نیز در برخی مناطق مشغول خدمات‌رسانی به سیل‌زدگان هستند.

وی با بیان اینکه همه خدمات یک بیمارستان کامل در بیمارستان‌های صحرایی به مردم ارائه می‌شود، گفت: در این بیمارستان‌های صحرایی اقدامات کلینیکی از جمله پزشک عمومی، متخصص ارتوپدی، چشم پزشکی، اطفال، زنان و غیره به مردم ارائه می‌شود.

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی استان ادامه داد: اتاق‌های عمل نیز در این بیمارستان فعال است و در روز گذشته 17 مورد عمل جراحی توسط متخصصان انجام شده است.

وی ادامه داد: اقدامات پاراکلینیکی شامل رادیولوژی، سونوگرافی، سی‌تی‌اسکن، ام‌آرآی و غیره نیز به مردم ارائه می‌شود.

مقصودلو با اشاره به اعزام تیم‌های پزشکی به روستاهای سیل‌زده گفت: روزانه 12 تیم شامل پزشک عمومی، پرستار، مشاور روانشناس، ماما و در صورت نیاز پزشکان متخصص به روستاهای سیل‌زده اعزام می‌شوند.

وی بیان داشت: از ابتدای فعالیت این بیمارستان‌های صحرایی تاکنون 23 هزار خدمت پزشکی به مردم سیل‌زده استان گلستان ارائه شده است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار