نخستین یادواره شهدای بسیج جامعه پزشکی شرق استان گلستان در گنبد کاووس برگزار شد.

نخستین یادواره شهدای بسیج پزشکان استان گلستان برگزار شد

به گزارش گلستان24؛سرهنگ حسین کریمی اول، جانشین فرماندهی سپاه نینوا استان گلستان ظهر امروز در نخستین یادواره شهدا بسیج جامعه پزشکی شرق استان اظهار داشت: در دولت تدبیر و امید به مقوله سلامت به خوبی پرداخته شده است و دو مقوله امنیت و سلامت به برکت مقام معظم رهبری در کشور ما به خوبی صورت گرفته است.

نخستین یادواره شهدای بسیج پزشکان

وی افزود: با توجه به تلاطم و طوفان کشورهای منطقه و اروپایی ما در امنیت و آرامش کامل زندگی می‌کنیم.

جانشین فرماندهی سپاه نینوا استان گلستان تصریح کرد: شهدا نیاز به برگزاری چنین مجالسی ندارند، آنان با خدای خود پیمان بسته و جان خود را فدا کردند تا امنیت را به ارمغان بیاورند و ما برای عقب نماندن از قافله نور نیازمند چنین مجالسی هستیم تا از اندیشه غنی اسلامی آنان عقب نمانیم.

به گفته وی، از ویژگی شهید و واژه شهادت این است که انسان را به قرب و اوج الهی می‌رساند و هر کسی در مسیر خداوند قرار گیرد چنین لیاقتی پیدا می‌کند.

کریمی اول افزود: شهدا پرورش یافته مکتب امامی بودند که جز از قدرت الهی از هیچ قدرتی هراس نداشت و اگر امروز انقلاب ما قدرتمند‌تر و عزت مند‌تر از گذشته شده برای ارواح طیبه شهدا است که به عنوان قدرت الهی در کنار ولایت و ملت حضور دارند.

وی تاکید کرد: نباید این یادواره‌ها فقط یک عنوان باشد و محتوی آن از بین رود بلکه باید این یادواره‌ها در لایه‌های درونی و مختلف جامعه منتقل شود.

وی گفت: روزی که انقلاب اسلامی به پیروزی رسید، دشمنان شرق و غرب به خصوص امریکا در بیرون انداخته شده‌اند ولی امروز خیلی‌ها درصددند که آمریکایی که دستش به خون شهدا آلوده است را، را رنگ کرده و از پنجره وارد کنن ما نباید ساده اندیش باشیم و فکر کنیم می‌توان با امریکا که یک دشمن است دوستی کنیم زیرا پشت خنده این دشمن خنجری است تا عقده 37 ساله خود را جبران نماید.

کریمی با اشاره به جامعه پزشکی گفت: اگر امروز علم پزشکی ایران به مدارج بالا رسیده به دلیل تجربه به کار رفته از 8 سال دفاع مقدس است زیرا در زمان جنگ، جراحان ما با کمترین امکانات در بیمارستان صحرایی جراحی می‌کردند که باعث شد امروز حرف اول را در دنیا بزنیم.

وی گفت: در صورتی می‌توانیم انقلاب اسلامی را به جهانیان به عنوان الگو معرفی کنیم که همچون شهدا با تمام توان پا در رکاب ولایت در تخصص خود با رویکرد اسلامی، تحقیق و پژوهش کرده و آن را به پیش ببریم.

کریمی اول با اشاره به درمانگاه پزشکی و درمانی شهید مدنی گنبدکاووس گفت: قرار شد این کلینیک به بیمارستان ارتقاء یابد و حال تهیه اعتبارات آن هستیم.

/تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار