رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گلستان از رفع قطعی آب ۷ روستا در شهرستان مرزی و محروم مراوه‌تپه خبر داد و گفت: با این اقدام ۵ هزار و ۶۰۰ نفر از نعمت آب شرب پایدار، سالم و بهداشتی بهره‌مند شدند.

 آب آشامدینی ۷ روستای سیل‌زده مراوه‌تپه گلستان وصل شد

به گزارش گلستان ۲۴ ؛به گزارش خبرگزاری تسنیم، بهزاد هرمزی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بخشی از خط انتقال مجتمع‌های آبرسانی روستایی شهرستان مراوه‌تپه در سیل 2 روز گذشته تخریب شده بود که با تلاش اکیپ مدیریت آبفار این شهرستان در ساعات ابتدایی صبح امروز برطرف شد.

وی ادامه داد: قطعی آب این روستاها در اثر سیل و رانش زمین رخ داده بود که در کمتر از 24 ساعت این مشکل رفع شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گلستان از فعالیت 23 تانکر سیار در روستاهای فاقد آب حادثه دیده خبر داد و گفت: از ابتدای وقوع سیل در استان تاکنون 407 سرویس بالغ بر 4884 مترمکعب توسط ناوگان آبرسانی سیار به روستاهای فاقد آب، آبرسانی شده است.

به گفته وی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان در راستای کنترل کیفیت آب شرب مناطق آسیب دیده با اعزام یک دستگاه آزمایشگاه سیار نسبت به پایش کیفی منابع تأمین و تأسیسات آبرسانی اقدام کرده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گلستان یادآور شد: علاوه بر این، اکیپ های کنترل کیفیت با برپایی چادرهایی مشترک با شبکه بهداشت شهرستان‌های آسیب دیده برای رصد کیفیت آب توزیعی توسط تانکرهای سیار، برابر الزامات کیفی و بارنامه‌های بهداشتی در شهرستان‌ها مستقر هستند.

انتهای پیام/ح

 

ارسال نظر

آخرین اخبار