رحمانی فضلی:

وزیر کشور با بیان اینکه هماهنگی دستگاه‌های امداد رسان موجب موفقیت عملیات رفع آبگرفتگی در گلستان شد، گفت: حادثه تلخ و دردناک آبگرفتگی شهر اق قلا و عملیات پاکسازی این شهر از وجود سیلاب تجارب جدیدی را در مدیریت اینگونه بحران ها ایجاد کرده است.

هماهنگی دستگاه‌های امداد رسان موجب موفقیت عملیات رفع آبگرفتگی در گلستان شد

به گزارش خبرگزاری گلستان24؛نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور پس از دریافت آخرین گزارشهای عملیات امداد رسانی به سیلزدگان استان گلستان و تخلیه سیلاب از مناطق سیل‌زده از هماهنگی کامل تمام نیروهای امدادرسان اعم از دولتی و نظامی و مردمی تقدیر و تشکر کرد.

رحمانی فضلی با تاکید بر اینکه عملیات امدادرسانی به حادثه آبگرفتگی در برخی مناطق شمال شرق کشور به ویژه شهر اق قلا و روستاهای اطراف با موفقیت در حال انجام است و به زودی شاهد پایان آن خواهیم بود گفت: در این اقدام ملی تمامی دستگاه های امداد و نجات با محوریت و مسئولیت نیروهای نظامی وارد عرصه خدمتگذاری شدند و با همکاری و همراهی مردم و کمترین میزان آسیب جانی و مالی منطقه از وجود سیلاب پاکسازی خواهد شد.

قائم مقام رئیس شورای عالی مدیریت بحران کشور، افزود: حادثه تلخ و دردناک آبگرفتگی شهر اق قلا و عملیات پاکسازی این شهر از وجود سیلاب تجارب جدیدی را در مدیریت اینگونه بحران ها ایجاد کرده است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار