معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت:

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: یگان‌های مختلف ارتش جمهوری اسلامی ایران با بکارگیری ۱۲۰ دستگاه ماشین‌آلات سنگین و نیمه سنگین و نفربر آبی و خاکی برای خروج بحران از مناطق سیل‌زده گلستان تلاش می‌کنند.

خدمات‌رسانی یگان‌های مختلف ارتش با ۱۲۰ دستگاه ماشین‌آلات سنگین و نیمه‌سنگین در مناطق سیل‌زده

به گزارش خبرگزاری گلستان 24 ؛ به نقل از خبرگزاری بسیج گلستان،

امیر علی جهانشاهی صبح امروز در بازدید از مناطق سیل زده استان در جمع خبرنگاران با اشاره به خدمات ارزنده ارتش در مناطق سیل‌زده اظهارداشت: نیروی زمینی ارتش با بکارگیری 120 دستگاه ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین و نفربر آبی و خاکی برای خروج بحران از مناطق سیلزده گلستان تلاش می کند.

وی افزود: برای امدادرسانی در این حادثه یگان‌های مختلف را از سراسر کشور به منطقه اعزام کردیم که در حال خدمات‌رسانی هستند.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش اظهار کرد: ما با اعزام یگان‌های ویژه و تیپ‌های مختلف، گروه‌های هوانیروز، غواصان، گروه‌های فنی و مهندسی و کادر درمانی مختلف در کنار مردم سیل‌زده هستیم.

وی اظهار داشت: امکانات و نیروهای بیمارستان مشهد و گرگان به منطقه منتقل و بیمارستان صحرایی برپا شده که همه بخش ها و تخصص های لازم مانند جراحی، آزمایشگاه، داروخانه، مرکز مشاوره، دندان‌پزشکی و غیره در آن وجود دارد.

جهانشاهیبا بیان اینکه ایجاد کانال‌های فرعی سرعت آب را افزایش می دهد افزود : هم اکنون در حال لایروبی کانال ملت در شهر گمیشان هستیم تا بتوانیم سرعت خروج آب را افزایش دهیم.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش گفت: قرار است برای برقراری ارتباط بین آق‌قلا و اینچه‌برون  یک پل دیگر ساخته شود تا ارتباط برقرار شود.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار