معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت:

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: یگان‌های مختلف ارتش جمهوری اسلامی ایران با بکارگیری ۱۲۰ دستگاه ماشین‌آلات سنگین و نیمه سنگین و نفربر آبی و خاکی برای خروج بحران از مناطق سیل‌زده گلستان تلاش می‌کنند.

 خدمات‌رسانی یگان‌های مختلف ارتش با ۱۲۰ دستگاه ماشین‌آلات سنگین و نیمه‌سنگین در مناطق سیل‌زده

به گزارش گلستان ۲۴ ؛به نقل از خبرگزاری تسنیم، امیر علی جهانشاهی صبح امروز در بازدید از مناطق سیل زده استان در جمع خبرنگاران با اشاره به خدمات ارزنده ارتش در مناطق سیل‌زده اظهارداشت: نیروی زمینی ارتش با بکارگیری 120 دستگاه ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین و نفربر آبی و خاکی برای خروج بحران از مناطق سیلزده گلستان تلاش می کند.

وی افزود: برای امدادرسانی در این حادثه یگان‌های مختلف را از سراسر کشور به منطقه اعزام کردیم که در حال خدمات‌رسانی هستند.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش اظهار کرد: ما با اعزام یگان‌های ویژه و تیپ‌های مختلف، گروه‌های هوانیروز، غواصان، گروه‌های فنی و مهندسی و کادر درمانی مختلف در کنار مردم سیل‌زده هستیم.

وی اظهار داشت: امکانات و نیروهای بیمارستان مشهد و گرگان به منطقه منتقل و بیمارستان صحرایی برپا شده که همه بخش ها و تخصص های لازم مانند جراحی، آزمایشگاه، داروخانه، مرکز مشاوره، دندان‌پزشکی و غیره در آن وجود دارد.

جهانشاهیبا بیان اینکه ایجاد کانال‌های فرعی سرعت آب را افزایش می دهد افزود : هم اکنون در حال لایروبی کانال ملت در شهر گمیشان هستیم تا بتوانیم سرعت خروج آب را افزایش دهیم.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش گفت: قرار است برای برقراری ارتباط بین آق‌قلا و اینچه‌برون  یک پل دیگر ساخته شود تا ارتباط برقرار شود.

انتهای پیام/ن

 

ارسال نظر

آخرین اخبار