نفرات برتر مسابقات کشتی با شال استان گلستان پس از رقابت ۸۰ ورزشکار در روستای یساقی مشخص شدند.

نفرات برتر مسابقات کشتی با شال گلستان مشخص شدند

به گزارش گلستان 24 ؛ مسابقات کشتی با شال استان گلستان شامگاه جمعه با حضور ۸۰ ورزشکار از روستاهای گرگان و کردکوی به میزبانی یساقی در سالن ورزشی شهدای این روستا به پایان رسید و نفرات برتر چهار وزن مشخص شدند.

در وزن ۶۵ کیلوگرم، علی مازندرانی از روستای محمدآباد موفق به کسب عنوان قهرمانی شد و مهران مجیدی و حمزه کردی به ترتیب عناوین دوم و سوم را کسب کردند.

در وزن ۷۵ کیلوگرم، سلمان خان احمدی از روستای حسین آباد ملک بر سکوی نخست ایستاد و حسین شیرزاد و محمدرضا نجاتی فر به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را به دست آوردند.

در وزن ۸۵ کیلوگرم، حسن مازندرانی از روستای محمدآباد قهرمان شد و حسین قوامی و علی نجاتی به ترتیب بر سکوهای دوم و سوم ایستادند.

در وزن ۸۵+ کیلوگرم هم سید حسن خاکیان از روستای یساقی موفق به کسب مقام قهرمانی شد و علی خواجه و سعید خاکیان به ترتیب عناوین دوم و سوم را کسب کردند.

لازم به ذکر است؛ این مسابقات با حضور علاقمندان به کشتی‌های سنتی، رئیس انجمن بین المللی ورزش‌های سنتی، کارشناس ورزش‌های سنتی در یونسکو، رئیس فدراسیون ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی و مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان برگزار شد.

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار