نماینده مردم شرق گلستان در مجلس شورای اسلامی با بیان این که تروریستی خواندن سپاه توسط آمریکا نوعی عقده گشایی بود، گفت: با این کار محبوبیت سپاه نزد مردم و مسئولان بیشتر می شود.

اقدام آمریکا علیه سپاه نوعی عقده گشایی بود/ محبوبیت سپاه بیشتر شد

به گزارش گلستان 24 ؛  شهرام کوسه غراوی در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن محکوم کردن اقدام آمریکا در تروریستی خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اظهارکرد: امنیت پایداری که در کشور ما برقرار است ناشی از وجود سپاه و دیگر نیروهای نظامی است.

وی با بیان اینکه اقدامات بزرگی که در کشور انجام و وحدتی که ایجاد شده با کمک نیروهای سپاه صورت گرفته است، افزود: ما امنیت خود را در خارج از مرزها برقرار کردیم و مدافعان حرم در سوریه و عراق نشان دادند که کشور توانایی لازم در حوزه دفاعی را در همه موضوعات دارد.

غراوی بیان کرد: با اقتداری که کشور دارد کوچکترین تعرضی به مرزهای ما نشده و هشت سال دفاع مقدس هم نشان داد که با اتحاد در برابر دسیسه های دشمنان یک وجب از خاک خود را از دست ندادیم.

وی تأکید کرد: مقاومتی که ایجاد شده همه نشان از اقتدار و عزت نظام جمهوری اسلامی ایران و سپاه است.

غراوی گفت: آمریکا هم دید که در بسیاری از زمینه ها نمی تواند موفق شود- در سوریه و عراق موفق نشد در یمن هم موفق نخواهد شد- و در برجام و مسائل هسته ای هم با زدن زیر تمام تعهدات خود، نتیجه ای عایدش نشد با این کار نوعی عقده گشایی انجام داده است.

وی تصریح کرد: اما اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران بیشتر از این ها است و ترامپ با این کار محبوبیت سپاه و همدلی و وحدت را در بین مردم و مسئولان بیشتر کرد و به جای اینکه این کار یک تهدید باشد یک فرصت خوبی برای ما است.

غراوی بیان کرد: این کار وحدت تمام ظرفیت های کشور را در بردارد و به آن رویکردی که کشور دارد، قطعاً خواهیم رسید.

وی پوشیدن لباس سپاه توسط نمایندگان مجلس را نشان از وحدت و پشتیبانی از سپاه دانست و همه نمایندگان با پوشیدن این لباس مقدس در مجلس حمایت قاطع خود را از سپاه اعلام کردند.

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار