فرمانده سپاه نینوای گلستان گفت: خدمت رسانی به مردم وظیفه اصلی سپاه است.

خدمت رسانی به مردم وظیفه اصلی سپاه است

به گزارش گلستان24 ؛سردار حسین معروفی بعدازظهر چهارشنبه در آیین غبارروبی ضریح امامزاده عبدالله (ع) گرگان اظهار کرد: مردم صبور و نجیبی داریم که در سیل اخیر کوچکترین اهانتی به نظام نکردند و باید قدر آنها را دانست.

 

وی افزود: با اتحاد و همبستگی که در امدادرسانی به سیل زدگان بود، قلب های مردم آرام شد.

معروفی با احترام به وجود امامزادگان (ع) در کشور، ادامه داد: ائمه و فرزندان آنها ستون مستحکم ایران اسلامی هستند، پایه هایی محکم که با تکیه بر آنها قلب ها آرام و جلوی لغزش ها گرفته می شود.

وی ضمن گرامیداشت روز پاسدار گفت: پیامبر تنها مختص مسلمین و مومنان نیست بلکه رحمت للعالمین است؛ پیامبر تا قیامت برای بشریت برگزیده شده است.

معروفی بیان کرد: ولی بعد از چند سال از ایشان، مسیر اسلام عوض شده و شقاوت و جرم بر جامعه حاکم می شود.

وی با بیان اینکه جایگاه امر به معروف و نهی از منکر خود را در اینجا نشان می دهد، تصریح کرد: امام حسین (ع) برای امر به معروف و نهی از منکر قیام کرد و این امر را بر حج رجحان داد.

فرمانده سپاه نینوای گلستان جنگ حسین بن علی و سپاه کفر را جهل عقل دانست که در نتیجه تغییر محاسبات روی می دهد.

وی گفت: تغییر مسیر امام حسین (ع) به سمت کوفه تنها برای اقامه امر به معروف و روبرو شدن با مردمی بود که برای امام نامه نوشته و وی را به کوفه دعوت کرده بودند.

معروفی با بیان اینکه فرهنگ قرآن و ائمه بن بست ندارد، افزود: امام خمینی (ره) هم بعد از چندین سال اسلام ناب را احیا کرد، اسلامی که امروزه تمام مسلیمن دنیا را پشتیبانی می کند.

وی اظهار کرد: امام برای بقای اسلام دستور تشکیل سپاه را داد و گفت که وظیفه این نهاد حفظ و حراست از انقلاب در کنار ارتش است.

معروفی گفت: یکی از وظایف سپاه، برقرار امنیت است ولی وظیفه اصلی آن خدمت رسانی به مردم در همه زمینه های فرهنگی، اجتماعی و غیره است.

وی تأکید کرد کرد که مکتبی بودن، انقلابی بودن و مردمی بودن سه ضلع اصلی سپاه است.

 

 

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار