جانشین دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر گلستان:

جانشین دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان گلستان؛ عملکرد این ستاد را در سطح استان رضایت‌بخش ندانست و گفت: خیلی از کارها را می‌توانستیم انجام دهیم که هنوز انجام نشده است.

از عملکرد ستاد امر به معروف و نهی از منکر گلستان راضی نیستم/ در طول تاریخ به امر به معروف ظلم شده است

به گزارش گلستان ۲۴ ؛ یاسر قزوهی صبح امروز  در خصوص عملکرد ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اظهار کرد: از عملکرد ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان گلستان راضی نیستم خیلی از کارها را می‌توانستیم انجام دهیم که هنوز انجام نشده است.

وی با اشاره به اینکه این ستاد مسوول اجرای امر به معروف و کاهش آسیب‌های اجتماعی نیست، تصریح کرد: در زمینه امر به معروف و نهی از منکر قانون مدونی نداشتیم و در طول تاریخ نسبت به امر به معروف و نهی از منکر ظلم شده است.

*جامعه نسبت به پارتی‌بازی، رشوه و ... حساس شود/  تشکیل شورای امر به معروف و نهی از منکر در ادارات گلستان

جانشین دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان گلستان افزود: در نظام جمهوری اسلامی نسبت به امر به معروف و نهی از منکر بی‌مهری شده است، هنوز یک ساختار قانونمند در این کشور وجود ندارد.

قزوهی از اجرای برنامه‌های آموزشی برای حدود 3 هزار نفر ساعت خبر داد و گفت: حدود 3 هزار نفر ساعت آموزش برای مردم و موسسات مردم نهاد آموزش‌های مختلف در زمینه آموزش برای کودکان، حقوق کار و کارگر، حقوق کارفرما، فضای مجازی، زنان و ... برگزار کردیم.

وی با اشاره به اینکه توجه به حجاب جزو موضوعات اساسی کشور است، ابراز کرد: حجاب قانون مملکت است اما هدف این ستاد در احیای معروفات و نهی از منکرات منحصرا موضوع حجاب نیست بلکه باید جامعه نسبت به پارتی‌بازی، رشوه و ... حساس شود.

جانشین دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان گلستان بیان کرد: وقتی قانون را رعایت نکنیم این مهم توسط شهروندان نیز رعایت نمی‌شود، مسئله حجاب در ادارات و دستگاه‌های اجرایی نیز مهم است ما در هر یک از ادارات و مجموعه‌های مختلف شورای امر به معروف و نهی از منکر تشکیل دادیم.

قزوهی با اشاره به اینکه وضعیت حجاب با کار نرم‌افزاری اکنون به اینجا رسیده است، گفت: باید با کمک مردم نسبت به احیای معروفات و نهی از منکرات در جامعه تلاش کنیم تا به نتایج خوبی دست یابیم.

وی حساسیت مردم در مسائل مختلف جامعه اعم از نهی از منکرات تاکید کرد و افزود: همه باید کمک کنیم تا فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر به عنوان یک فریضه الهی در جامعه جاری شود.

*همه باید در این احیای معروفات و نهی از منکرات برای خودشان سهمی قائل شوند

جانشین دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان گلستان گفت: احیای معروفات و نهی از منکرات مخصوص یک جناح و یک تفکر نیست، همه باید در این زمینه ورود کنند.

قزوهی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در زمینه شبیخون فرهنگی بیان کرد: حساسیت توجه به مسائل فرهنگی از مدت‌ها پیش توسط مقام معظم رهبری بارها مورد تاکید قرار گرفته است و همه باید در این زمینه برای خودشان سهمی قائل شوند.

انتهای پیام/83001

 

ارسال نظر

آخرین اخبار