مدیرکل فرودگاه‌های گلستان گفت: امکان تاخیر و ابطال پرواز‌ها وجود دارد و این به معنی غیرفعال شدن فرودگاه نیست.


فرودگاه گرگان غیرفعال نیست/ اطلاعات صحیح را از ۱۹۹ دریافت کنید

به گزارش گلستان 24 ؛ آذری، مدیرکل فرودگاه‌های استان گلستان گفت: پیرو انتشار یک خبر در برخی رسانه‌ها مبنی بر احتمال غیرفعال شدن فرودگاه گرگان در پی نامساعد شدن شرایط جوی و اختلال در پرواز‌های این فرودگاه، ضمن تکذیب چنین خبری به اطلاع مسافرین گرامی می‌رساند که در صورت نامساعد شدن شرایط جوی مانند کاهش شدید دید؛ امکان تاخیر و ابطال پرواز‌ها بر اساس تصمیم واحد‌های عملیات شرکت‌های هواپیمایی وجود دارد و این به معنی غیرفعال شدن فرودگاه نیست.

وی افزود: پرواز پنجشنبه شب شرکت هواپیمایی آسمان نیز به دلیل وجود مه و دید پایین باطل شد با بهبود شرایط جوی، پرواز‌های جمعه فرودگاه گرگان انجام و فرودگاه گرگان نیز کاملا عملیاتی است.

آذری گفت:مسافران گرامی برای کسب اطلاع از آخرین وضعیت پرواز‌ها می‌توانند با شماره‌های ۱۹۹ و ۳۱۲۲۰۱۹۹ اطلاعات پرواز فرودگاه گرگان تماس بگیرند و از آخرین وضعیت پرواز خود باخبر شوند.

وی در پایان گفت:لازم به ذکر است پس از شروع سیل گلستان تاکنون بیش از هزار پرواز امدادی از طریق فرودگاه گرگان انجام شده و اقدامات لازم برای حفظ ایمنی سطوح پروازی مطابق با دستورالعمل‌ها به جهت ورود جبهه بارشی جدید که از روز شنبه وارد استان می‌شود، انجام گرفته است.

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار