فرماندار شهرستان آزادشهر گفت: امسال در استان گلستان شاهد وقوع سیل بودیم و با برآوردهای اولیه این سیل تاکنون در بخش های مختلف 112 میلیارد تومان خسارت وارد کرده است.

سیل 112 میلیارد تومان به شهرستان آزادشهر خسارت زد

به گزارش گلستان 24 ؛ سیدرسول حسینی صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار ما در شهرستان آزادشهر اظهارداشت: پنج روستای مسیر «خوش‎ییلاق» مانند «نراب»، «سیب‎چال»، «نرگس‎چال»، «وطن» و «محمدآباد» براثر سیل و روان شدن آب دچار رانش زمین شدند و خسارت‎هایی به این روستاها وارد شده است.

وی افزود: رانش زمین و ریزش کوه در مسیر آزادشهر به شاهرود نیز مشکلاتی ایجاد کرد که در چند روز گذشته باعث مسدود شدن این مسیر شد.

فرماندار شهرستان آزادشهر خاطرنشان کرد: در حال حاضر مسیر آزادشهر به استان سمنان بازگشایی شده اما  با توجه به رانش زمین و ریزش کوه تردد در این مسیر با احتیاط کامل صورت می‎گیرد.

وی ادامه داد: توصیه ما به مسافران این است که در صورت ضرورت از این مسیر عبور کنند و مسائل ایمنی و احتیاط کامل را رعایت کنند.

حسینی گفت: ادوات، تجهیزات و ماشین‎آلات لازم در مسیر آزادشهر به سمنان وجود دارد تا در صورت ریزش کوه اقدامات لازم برای جلوگیری از هرگونه آسیب به مسافران در مسیر صورت گیرد.

انتهای پیام/فارس

 

ارسال نظر

آخرین اخبار