مردم و مسوولان گنبدکاووس با حضوری پرشور و دشمن‌شکن در راهپیمایی حمایت از سپاه پاسداران انقلاب بار دیگر پاسخی محکم به یاوه گویی‌های ترامپ دادند.

راهپیمایی دشمن‌شکن مردم گنبدکاووس در حمایت از سپاه+ تصاویر

به گزارش گلستان 24 ؛ پس از اقدام جاهلانه رئیس جمهور آمریکا در قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست گروه‌های تروریستی که نشان از عجز و استیصال سران این کشور بود، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور روز گذشته در اطلاعیه‌ای مردم سراسر کشور را به حضور در راهپیمایی به منظور محکوم کردن اقدام ترامپ و حمایت همه جانبه از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان نهادی انقلابی، مومن و ضد استکباری دعوت کرد.

مردم شریف و انقلابی شهرستان گنبدکاووس همزمان و همگام با سایر مردم عزیز کشورمان با حضوری چشمگیر و دشمن شکن در این راهپیمایی بار دیگر نشان دادند که هرگاه دشمنان این انقلاب بخواهند با جسارت علیه نظام و دستاوردهای آن سخن بگویند همچون ید واحده‌ای در مقابل آنها خواهند ایستاد و فارغ از رنگ، نژاد، قومیت، دین، مذهب و حتی گروه‌های سیاسی و جناحی از انقلاب و نیروهای انقلابی خود دفاع خواهند کرد.

مردم گنبدکاووس پس از اقامه نماز سیاسی و عبادی جمعه این هفته خود در راهپیمایی حمایت از سپاه پاسداران شرکت و ضمن اعلام همه جانبه این حمایت، اقدام ترامپ را محکوم کرده و از همه مجامع جهانی خواستند تا با محکومیت این اقدام جاهلانه از هویت و استقلال خود دفاع کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار