یادداشت//

سپاه به علت کار آمدی خود از دیر باز است که مورد حمله سخت ونرم قرار میگیرد.

هجمه های اخیر علیه سپاه به علت توانمندی این نیرو است

به گزارش گلستان24، محمد امین پیکرستان یکی از فعالان رسانه ای استان گلستان در واکنش به هجمه های اخیر علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طی یادداشتی نوشت:از اوایل انقلاب است که هر کجا مشکلی در کشور و حتی خارج از کشور پیش می آید و اوضاع از دست  برخی از ارگانها خارج می شود نام سپاه برده می شود،نیروی راهبردی که در اقتصاد نقاط کشور در همه ی زمینه ها کمک حال کشور است.

اما این روزها هجمه های زیادی از داخل و خارج از کشور به این نیروی انقلابی می شود،این هجمه ها که ظاهرا سازماندهی شده به وسیله رسانه های زنجیره ای مورد انتشار قرار میگیرد تا عملکرد مثبت سپاه در فعالیت های عمرانی ،نظامی و غیره به خوبی دیده نشود.

تخریب ها علیه نیروهای انقلابی به خصوص سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که به فرمان شخص امام (ره) شکل گرفت چیز تازه ای نیست؛ چرا که از روز شکل گیری این نیرو بارها و بارها حتی مسئولین تراز اول کشور همچون بنی صدر رئیس جمهور فراری مورد هجوم قرار گرفته است.

توانمندی سپاه در وظایف خود باعث شده تا دشمنان نتوانند نقشه های خود را عملی کنند وهر بار که  آنها  قصد داشته اند توطئه ای  در منطقه و کشور انجام دهند نقشه های آنها با هوشیاری نیروها سپاه و دیگر نیروهای انقلابی کشور نقش برآب شده است.

هزینه ای گزاف دشمنان و ناکامی آنها در رسیدن به اهدافشان توسط سپاه به شدت آنها و دوست دارانشان را عصبانی کرده است و این که ما میبینیم هر روز و در هر زمینه علیه سپاه کارهای تخریبی صورت می گیرد به همین دلیل است.  

یکی از اهدافی که مد نظر دشمنان سپاه و کشور است ایجاد دودستگی بین سپاه و ارتش است دو نیرویی که انقلابی وار برای صیانت از آب و خاک کشور خون داده اند و سختی های زیادی را تحمل کرده اند. 

سپاه را نباید نیروی مطلقا نظامی فرض کنیم؛ چرا که این نیرو جهت پاسداری از اهداف و دست آوردهای انقلاب تشکیل شده است و در مسائل مختلف سیاسی، فرهنگی، نظامی، اقتصادی  و هرجای دیگر که ممکن است انقلاب آسیب ببیند این نیرو وارد می شود و فعالیت می کند.

ولی ارتش نیروی مقتدر و کارآمد جهت حفظ از تمامی اراضی جمهوری اسلامی است و در این مسائل مانند سپاه فعالیت آنچنانی ندارد و نباید این موضوع  مورد سوء استفاده قرار بگیرد و موجب دودستگی در بین این دو نیروی راهبردی شود.

ولی رسانه های زنجیره ای و بزرگ دشمن با ایجاد هیاهو و هجوم به دستاوردهای سپاه پاسداران نمی خواهد این نیرو فعالیت خود را ادامه دهد تا آنجور که مد نظر آنهاست کشور اداره شود.

انتهای پیام/پ

ارسال نظر

آخرین اخبار