سرپرست استانداری گلستان گفت: نخستین محموله هدایای مقام معظم رهبری به سیل‌زدگان گلستانی در قالب یک‌هزار و ۸۰۰ سری لوازم منزل وارد استان شد که با تأیید فرمانداران و بنیادمسکن بین سیل‌زدگان توزیع می‌شود.

 ۱۸۰۰ سری لوازم منزل، هدیه رهبر انقلاب به سیل‌زدگان گلستانی وارد این استان شد

به گزارش گلستان 24 :میرمحمد غراوی  در جمع خبرنگاران با اشاره به ارسال نخستین محموله هدایای رهبر معظم انقلاب اسلامی به سیل‌زدگان گلستانی اظهارداشت: نخستین محموله کمک‌های ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) در قالب یک‌هزار و 800 سری لوازم خانگی وارد استان شد.

وی با بیان اینکه چهار هزار سری لوازم خانگی اهدایی مقام معظم رهبری بین سیل‌زدگان استان توزیع خواهد شد، گفت: پس از توزیع این لوازم بین سیل‌زدگان، مرحله دوم این کمک‌ها نیز به استان ارسال می‌شود.

سرپرست استانداری بیان داشت: این محموله شامل یک‌هزار و 800 سری لوازم خانگی شامل یخچال، فرش، گاز، سرویس ظرف و قابلمه، لوازم التحریر، پتو و غیره است که بین خانواده‌های سیل‌زده توزیع خواهدشد.

وی خاطرنشان کرد: شناسایی خانواده‌های نیازمند بر اساس بانک اطلاعاتی است که به تایید فرمانداران و بنیاد مسکن استان رسیده است.

غراوی ابراز امیدواری کرد: با کمک خیران و سایر نهادهای دولتی و غیردولتی مشکلات سیل‌زدگان خیلی زود برطرف شود.

وی همچنین یادآور شد: اقلام تحویلی در سامانه‌ای که به همین منظور طراحی شده ‌ثبت خواهدشد تا جلوی سوءاستفاده‌های احتمالی گرفته شود.

سرپرست استانداری ادامه داد: آمارها از کمک‌های انجام شده بسیار بالا بوده که از همه مردم که دست یاری برای کمک به هموطنان خود دادند قدردانی می‌کنیم.

انتهای پیام/

 

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار