معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: پیرامون بازسازی اجتماعی و روانی خانواده‎های درگیر بحران سیل، طرح ملی گفتگوی خانواده را در گلستان ادامه می‌دهیم.

ابتکار: طرح ملی گفت‎وگوی خانواده در گلستان ادامه می‌یابد

به گزارش گلستان 24 ؛ «معصومه ابتکار» معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده صبح امروز برای بررسی بهداشت و سلامت خانواده در سیل گلستان به استان گلستان سفر کرد.

وی دقایقی پیش با نماینده ولی فقیه در استان گلستان دیدار و پیرامون آخرین وضعیت سیل‎زدگان گلستانی گفت‎وگو کرد.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در این دیدار، نقش روحانیت را در حفظ انسجام مهم خواند و اظهار کرد: تا بازگشت زندگی عادی و برقراری معیشت در کنار مردم سیل‎زده گلستان هستیم.

معصومه ابتکار با اشاره به طرح‌های حمایتی از خانواده‌های آسیب‌دیده از سیل تصریح کرد: پیرامون بازسازی اجتماعی و روانی خانواده‎های درگیر بحران سیل، طرح ملی گفتگوی خانواده را در گلستان ادامه می‌دهیم.

وی تأکید کرد: با هدف کمک به بحران سیل گلستان نشست سه روزه توان‎افزایی سازمان‎های مردم‎نهاد به صورت کشوری طی روزهای آینده برگزار می‎شود.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده طرح ارتقای تاب‎آوری جوامع محلی به‎خوبی در استان گلستان دنبال شده است، گفت: این طرح با همکاری تشکل‌ها و تسهیلگران در گلستان با قوت پیگیری می‌شود.

ابتکار با بیان اینکه سند ارتقای وضعیت زنان و خانواده در استان تدوین شده است، بیان کرد: با تصویب آن در شورای برنامه‎ریزی شاهد تسریع در بازسازی زندگی در گلستان خواهیم بود.

ابتکار با تأکید بر اینکه بانوان مناطق سیل‎زده باید مورد حمایت قرار بگیرند، ابراز کرد: معاونت امور زنان و خانواده از موضوعاتی اعم از بازسازی، بازگرداندن وضعیت به شرایط عادی و اشتغال کارگاه‌ها در مناطق سیل‎زده حمایت می‌کند.

نماینده ولی فقیه در استان گلستان نیز به مشکلات و خسارات ناشی از سیل در استان اشاره و بر توزیع عادلانه کمک‌های مردمی در بازسازی مناطق سیل‌زده تأکید کرد.

انتهای پیام/فارس

 

ارسال نظر

آخرین اخبار