مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: حفظ امنیت و اقتدار جمهوری اسلامی ثمره تلاش سربازان گمنام امام زمان(عج) است.

حفظ امنیت جمهوری اسلامی ثمره تلاش سربازان گمنام امام زمان(عج) است

به گزارش گلستان 24 : حجت الاسلام نورالله ولی نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در نیمه شعبان فردی متولد شد که قرار است جهان را پر از عدل و داد کرده و همه خوبی ها را در جامعه به بروز و ظهور برساند.

وی افزود: ایشان همه آرزوهای انسان های صالح را برآورده کرده و هر آنچه را که انبیا و ائمه و بزرگان دین در انتظار آن بودند را محقق خواهد کرد.

ولی نژاد ادامه داد: امام زمان (عج) همه چشم انتظاران را به خوشحالی رسانده و امید عاشقان را برآورده خواهد کرد.

وی گفت: در نمیه شعبان شخصیتی متولد شد که در آینده ایشان با همه ظالمان و مستکبران و معاندان مبارزه خواهد کرد و در آن روز مستضعفان پیروزی را و ظالمان شکست را خواهند چشید.

ولی نژاد تصریح کرد: روزی است که دنیا و عالم پیروزی مستضعفان بر مستکبران را جشن خواهد گرفت و این وعده خدا است که محقق خواهد شد.

وی با بیان این که این روز را به عنوان سربازان گمنان نامگذاری کردند، اضافه کرد: یعنی همانطور که امام زمان پیدا نیست ولی ثمره و فایده و نتیجه حضور ایشان را درک می کنیم سربازان گمنام هم ممکن است پیدا نباشند اما ولی ثمره حضور آن ها را مشاهده می کنیم.

ولی نژاد توضیح داد: ثمره حضور سربازان گمنام امام زمان (عج)، امنیت مرزها و کشور و مقابله با توطئه منافقان و دشمنان است.

وی بیان کرد: ایران در مقایسه با سایر کشورها ضریب امنیتی خوبی داشته و این نشانه هوشیاری و بیداری سربازان گمنام است.

ولی نژاد با بیان این که سربازان گمنام این وعده را به ملت دادند که بخوابند ما بیداریم و بیدار خواهیم بود، گفت: آن ها برای امنیت و آرامش مردم قطعاً تلاش فراوانی کردند که ما امروز ثمره آن را می بینیم.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار