امام جمعه موقت گنبدکاووس با بیان اینکه کمک‎رسانی حشدالشعبی به سیل‎زدگان کشورمان، جان منافقین را سوزاند و فریاد آنها را به آسمان برد، گفت: امروز عراق همراه ایران است و جوسازی‎های ضدانقلاب تاثیری روی ما ندارد.

کمک حشدالشعبی به سیل‎زدگان جان منافقین را سوزاند

به گزارش گلستان 24 ؛  حجت‎الاسلام علی‎اکبر نصرتی ظهر دیروز در خطبه‎های عبادی‎سیاسی نماز جمعه گنبدکاووس، با اشاره به وقوع سیل ویرانگر در کشور اظهار کرد: سیل در کنار همه ویرانی‎ها دُر ارزشمندی خود را نشان داد و پس از وقوع سیل روحانیت، بسیج، مردم و گروه‎های مختلف به میدان آمدند و همراهان ما در دنیا مانند حشدالشعبی عراق به کمک سیل‎زدگان شتافتند.

وی یادآور شد: کمک‎رسانی حشدالشعبی به سیل‎زدگان کشورمان، جان منافقین را سوزاند و فریاد آنها را به آسمان برد، منافقینی که در زمان جنگ در کشور اروپایی بودند و سابقه‎ای در جنگ با عراق ندارند چطور این حرف‎ها را مطرح می‎کنند علاوه بر اینکه حشدالشعبی از نیروهای انقلابی بوده که با ما  همراه بودند و امروز عراق همراه ایران است و جوسازی‎های ضدانقلاب تاثیری روی ما ندارد.

*گاهی اوقات شوراها عامل اختلاف و وقت‎گذرانی می‎شوند

امام جمعه موقت گنبدکاووس با گرامیداشت روز شوراها گفت: باید از خدمات نهاد شوراهای اسلامی شهر و روستا دفاع کنیم و برخی موارد هم باید نقدهای جدی انجام دهیم.

نصرتی تصریح کرد: برخی مواقع شوراها عامل وحدت، اتحاد و خدمت به مردم می‎شوند اما گاهی اوقات شوراها عامل اختلاف و وقت‎گذرانی می‎شوند و هیچ خاصیتی ندارند، متأسفانه عملکرد برخی از شوراهای اسلامی طوری است که باید واژه «اسلامی» را برداشت چراکه کار آنها اسلام‎زدایی است و برخلاف ارزش‎های الهی عمل می‎کنند.

وی به روز ملی خلیج فارس اشاره کرد و گفت: برخی قدرت‎های پوشالی منطقه احساس کردند با جوسازی می‎توانند خلیج فارس را خلیج عربی اعلام کنند و جزایر سه‎گانه را از ما بگیرند و بر تنگه هرمز حکومت کنند؛ اینها از صبر، بردباری و برادری جمهوری اسلامی ایران سوء‎استفاده می‎کنند.

امام جمعه موقت گنبدکاووس ادامه داد: ظاهراً این کشورها حافظه خود را از دست دادند و فراموش کردند که امارات، بحرین، قطر و عمان جزو ایران بوده و از طریق حکومت‎های شاهنشاهی نالایق و شیطنت‎های انگلستان از دست ما گرفتند.

نصرتی با بیان اینکه این کشورها مدتی تلاش کردند خلیج فارس و خوزستان را هم از ما بگیرند، افزود: این کشورها باید از جنگ تحمیلی عبرت بگیرند و بدانند ملت ایران ضمن اینکه چشمداشتی به خاک کشور دیگری ندارد بلکه به‎هیچ عنوان اجازه از دست دادن وجبی از خاک کشورش را نمی‎دهد.

وی در ادامه روز کار و کارگر را گرامی داشت و ابراز کرد: بدون سرمایه‎گذاری کاری صورت نمی‎گیرد اما سرمایه‎گذاری یک رکن کار است و رکن اساسی کار، کارگر است.

نصرتی با طرح این پرسش که سرمایه اصل است و یا کار کارگر، گفت: نظام سرمایه‎داری سرمایه را اصل می‎داند اما نظام اسلامی کارگر را اصل می‎داند و کارگر زحمتکش ستون اصلی تولید در کشور است.

امام جمعه موقت گنبدکاووس با اشاره به اینکه جامعه کارگری از وفادارترین قشرها در جمهوری اسلامی است، تأکید کرد: مسؤولان کشور، سیاست‎سازان و مجریان سیاست باید قدر جامعه کارگری را بدانند و به مسائل اساسی آنها از جمله امنیت شغلی، احترام به کارگر و دستمزد کارگران توجه دقیق و صحیحی داشته باشند.

نصرتی بیان کرد: در قانون آمده اگر کارگر در جایی کار می‎کند از حداقل دستمزد برخوردار باشد و در برخی موارد که حداقل دستمزد و بیمه را می‎دهند از کارگر حداکثر کار را می‎کشند.

*ملت ایران قلم آمریکا را در منزوی کردن نیروهای انقلاب شکستند

وی به مواضع اخیر آمریکا اشاره کرد و گفت: ما در حال ورود به مرحله جدیدی هستیم، آنها یک قدم برداشتند تا نیروهای انقلاب را از مردم جدا کرده و به‎جای آن نیروهای لیبرال را برای مردم تصمیم‎ساز کنند. برخی عمال نظام‎های استکباری با استفاده از ظرفیت رسانه‎ها مرتب بر طبلی می‎کوبند که آمریکا می‎خواهد.

امام جمعه موقت گنبدکاووس با اشاره به تروریست خواندن سپاه توسط آمریکا متذکر شد: پس از این اقدام آمریکا، مردم و مسؤولان و نمایندگان مجلس چنان پرشور به میدان آمدند که نه تنها دشمن در قدم اول نسبت به انزوای نیروهای انقلاب ناکام ماند بلکه قلمش شکست.

نصرتی تصریح کرد: کارتر رئیس جمهور اسبق آمریکا که فرمان حادثه طبس را داده بود به ترامپ می‎گوید آمریکا در طول 242 سال تاریخ خود به جز 16 سال مابقی زمان‎ها را در جنگ به سر بُرده که این نشانه خوی جنگ‎طلبی آمریکا است که 93 درصد از عمر خود را برای تجاوز به کشورهای سراسر جهان سپری کرده است.

وی اضافه کرد: اینکه کارتر چنین سخنانی بیان می‎کند کاملاً حساب‎شده است و می‎خواهد به مردم دنیا اعلام کند که آمریکا اهل جنگ است و ممکن است با مردم ایران وارد جنگ شود.

*آمریکا شکست‎های پی‎در‎پی خود را از چشم انقلاب اسلامی می‎بیند

امام جمعه موقت گنبدکاووس تأکید کرد: واقعیت آن است که آمریکا از زمان پیروزی انقلاب تاکنون در تمام صحنه‎های نبرد در دنیا و منطقه شکست خورده است و تمام تلاش آنها در نگه‎داشتن رژیم منحوس پهلوی و لیبرال‎ها در حکومت ایران و کودتاهای طراحی شده علیه ایران و جنگ صدام بی‎نتیجه بوده و در حمله طبس نیز شکست مفتضحانه خوردند.

نصرتی با بیان اینکه آمریکا در سوریه، عراق و افغانستان شکست خورده است، خاطرنشان کرد: در حمایت از حکومت متحجر آل‎سعود افسران آمریکایی در اتاق جنگ یمن کار می‎کنند که تاکنون شکست خوردند و پس از این نیز شکست آنها قطعی است.

وی با بیان اینکه آمریکا شکست‎های پی‎در‎پی خود را از چشم انقلاب اسلامی می‎بیند، افزود: آمریکا در تمام جنایات و جرائم آل‎سعود و صهیونیست‎ها به حکومت‎های منطقه شریک و سهیم است و اخیراً نیز در عربستان سعودی 37 نفر به شهادت رسیدند که 32 نفر آنها شیعه و از رجال و طلاب دینی بودند.

 

امام جمعه موقت گنبدکاووس متذکر شد: آمریکا و آل‎سعود در تمام جنایات اعم از راه‎اندازی وهابیت و تکفیری‎ها در دنیا شریک هستند.

نصرتی در ادامه به تصمیم آمریکا برای صفر رساندن صادرات نفتی ایران اشاره کرد و گفت: دشمن می‎خواهد تحریم‎ها را تشدید کند و تحریم را به مسائل نفتی سوق دهد اما همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند هرچقدر که لازم باشد نفت صادر می‎کنیم.

وی بیان کرد: باید به توانمندی‎های داخلی برگردیم و از اتکای به نفت که از خیانت‎های بزرگ برخی رژیم‎های گذشته بوده و بعضاً ما ادامه دادیم صرف‎نظر کرده و به توانمندی‎های داخلی برگردیم و با تدابیر رهبر انقلاب و روی کار آمدن نیروهای انقلاب در این صحنه در این مساله نیز موفق خواهیم شد.

انتهای پیام/83018/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار