سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گلستان از خسارت ۲ میلیارد و ۶۳ میلیون تومانی سیل به اراضی کشاورزی شهرستان گمیشان خبر داد.


خسارت بیش از ۲ میلیارد تومانی به اراضی کشاورزی گمیشان

به گزارش گلستان 24 ؛ محمد حمیدی صبح امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: متاسفانه بر اثر وقوع سیلاب در استان گلستان و به تبع آن در شهرستان گمیشان ۲ میلیارد و ۶۳ میلیون تومان به اراضی کشاورزی این شهرستان خسارت وارد شد.

وی تصریح کرد: برای سه شهرستان استان گلستان از جمله شهرستان‌های گنبدکاووس، آق‌قلا و گمیشان تصمیم گرفته شد که غرامت ناشی از سیل به کشاورزان گلستانی پرداخت شود.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گلستان ابراز کرد: تعداد ۱۶۰ پرونده در شهرستان گمیشان تشکیل شد که شامل یک هزار و ۳۱ هکتار از اراضی خسارت‌دیده برآورد قیمت شد و ۲ میلیارد و ۶۳ میلیون تومان خسارت در این شهرستان برآورد شد.

وی ادامه داد: باتوجه به تخصیص ۵۰ درصدی خسارت عملا یک میلیارد و ۳۱ میلیون تومان آن از امروز به حساب کشاورزان خسارت‌دیده شهر گمیشان واریز می‌شود.

حمیدی خاطرنشان کرد: حدود ۲۰۰ هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان گنبدکاووس در روز گذشته مصوب شد که غرامت به کشاورزان پرداخت شود که شامل ۵۵ پرونده که شامل ۷۷۴ میلیون تومان برآورد خسارت شد.

وی در خصوص پرداخت غرامت به کشاورزان خسارت‌دیده بر اثر سیل در شهرستان گنبدکاووس افزود: ۵۰ درصد خسارت به مبلغ ۳۸۷ میلیون تومان از امروز به حساب کشاورزان خسارت‌دیده شهرستان گنبدکاووس پرداخت می‌شود.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گلستان اذعان کرد: در شهرستان آق‌قلا ۳۲ پرونده بالغ بر ۲۳۵ هکتار و حدود ۸۴۵ میلیون تومان برآورد خسارت شد که از امروز نیز ۵۰ درصد خسارات نیز به کشاورزان شهرستان آق‌قلا پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/

 

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار