در مصاحبه با دکتر فدائی مدیر شبکه بهداشت مطرح شد :

دکتر فدایی مدیرشبکه بهداشت و درمان شهرستان مینودشت، محرومیت منطقه و خدمت رسانی به شهرستان های همجوار اقتضای تکمیل کادر تخصصی دارد

کمبود پزشک متخصص و ناپایداری متخصصین بیمارستان فاطمه الزهرا(س)

به گزارش گلستان 24 ؛ آقای دکتر فدایی مدیرشبکه بهداشت و درمان شهرستان مینودشت در مصاحبه با خبرنگار مینو خبر گفت : مشکلات بیمارستان فاطمه الزهرای مینودشت در ابعاد مختلفی قابل طرح است که نیازمند همبستگی مردم ، مسئولان شهری ، استانی و حتی کشوری است . از جمله این موارد می توان به کمبود پزشک متخصص ، ناپایداری حضور متخصصین در بیمارستان فاطمه الزهرا  ، عدم استقبال مردم شهرستان مینودشت از بیمارستان به دلیل نبود و یا کمبود برخی تخصص ها در بیمارستان از جمله متخصص اطفال و زنان و ....  اشاره کرد .

 فدایی افزود : بنده و ریاست بیمارستان (خانم دکترچنگیزی)بارها با انجام  مکاتبات و پیگیری هایی که در خصوص اختصاص متخصص به بیمارستان بوده. پیگیری هایی داشته و درخواست تکمیل نیروی متخصص ثابت نیز داشته ایم اما  این مهم به دلایل مشکلات کشوری و نبود و یا کمبود متخصص که از وزارتخانه به استان معرفی میگردد،هنوز بطور کامل محقق نشده است .

کمبود نیروی متخصص قلب ، اطفال و حتی پزشک عمومی #معظلی_ملی است که در منطقه ی شهرستان مینودشت نیز بسیار محسوس است . اما ما شدیدا پیگیر خواهیم بود تا عدالت جهت احقاق حقوق مردم شریف شهرستان مینودشت صورت پذیرد .

وی افزود : در مورد حضور پزشکان متخصص باید گفت که با تلاش های فروان نماینده ، فرماندار،امام جمعه و پیگیری های مردمی و نهایتا پیگیری شبکه و بیمارستان ،پزشکان متخصصی به کادر پزشکی بیمارستان اضافه شده اند اما این تعداد کافی نبوده و با توجه به گستردگی و محرومیت منطقه و خدمت رسانی به شهرستانهای همجوار منجمله گالیکش و... نیاز است که هنوز به کادر تخصصی بیمارستان ،افزوده شود تا هم در نظام ارجاع توفیقاتی داشته باشیم و هم پاسخگوی خیل بیماران مراجعه کننده به بیمارستان نیز باشیم.

فدائی در جواب سوال خبرنگار مینوخبر ، مبنی بر وضعیت موجود تجهیزات و امکانات بیمارستان فاطمه الزهرای مینودشت ابراز داشت : بیمارستان  شهرستان از لحاظ امکانات و تجیهزات پزشکی به هیچ عنوان با کمبودی مواجه نیست و با رفع مشکلات کمبود نیروی متخصص و  سایر اعضا کادر پزشکی بسیار مثمر خواهد بود .

انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار