مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان از برگزاری رویداد استارت‌آپی « ارتقای سطح کیفیت زندگی در خانواده‌ها با استفاده از فناوری و نوآوری» در استان خبر داد.

 رویداد استارت‌آپی « ارتقا کیفیت زندگی خانواده‎ها» در گلستان برگزار می‌شود

به گزارش گلستان 24 ؛الهه غیناقی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: به مناسبت روز ملی جمعیت، استارت‌آپ ارتقای سطح کیفیت زندگی در خانواده‌ها با استفاده از فناوری و نوآوری در استان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به صدور فراخوان ثبت نام در این استارت‌آپ گفت: این رویداد استارت‌آپی در روزهای یکم تا سوم خردادماه امسال در سالن رشد دانشگاه علوم کشاورزی ومنابع طبیعی برگزار خواهدشد.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خاطرنشان کرد: این رویداد سه روزه همسو با سیاست‌های کلی جمعیّت، ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری، در حوزه‌های سلامت، بهداشت و تغذیه، بودجه‌بندی هزینه خانوده، تکریم سالمندان، ازدواج آسان، روانشناسی و امنیت خانواده، سرگرمی و اوقات فراغت، کودک و ابزار خلاقیت، محیط زیست، معلولان و مبلمان شهری، گردشگری و بوم‌گردی، رونق تولید و سایر موضوع‌های مرتبط با این بخش پیش‌بینی شده است.

وی با بیان اینکه مهلت ثبت نام در این رویداد استارت‌آپی تا 31 اردیبهشت ماه امسال است، گفت: شرکت در این رویداد رایگان است و علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در این رویداد استارت‌آپی در سامانه www.evand.com/events/familysw2019 ثبت‌نام کنند.

انتهای پیام/

 

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار