مدیر مرکز رشد خبر داد :

مدیر مرکز رشد سازمان بسیج علمی ، پژوهشی و فناوری استان گلستان از حمایت مالی از ۲۰ طرح دارای نوآوری برتر توسط این سازمان طی شش ماهه اول سال خبر داد.

حمایت از ۲۰ طرح دارای نوآوری برتر در سازمان بسیج علمی گلستان

 به گزارش گلستان 24 ؛ دکتر هادی رئیسی اظهار کرد : بیش از 30 طرح در شش ماهه نخست سال 96 در حوزه های مختلف از جمله برق ، الکترونیک ، کشاورزی ، فیزیک ، مکانیک و نانو تکنولوژی در کارگروههای تخصصی سازمان بسیج علمی استان مورد بررسی و داوری قرار گرفت .

رئیسی افزود : از بین 30 طرحی که مورد ارزیابی قرار گرفت تعداد 20 طرح برگزیده  دارای نوآوری و تکنولوژی برتر مورد تایید قرار گرفت و با مخترعین آن قرارداد مالی و همکاری بسته شد .

وی با بیان اینکه از مخترعین و طرح های دارای نوآوری برتر حمایت مالی خوبی صورت می گیرد تصریح کرد :  حجم مبلغی که با مخترعین طرح های فوق بسته شده مبلغ 400 میلیون ریال است .

رئیس مرکز رشد سازمان بسیج علمی ، پژوهشی و فناوری استان گلستان خاطرنشان کرد : این مبلغ پس از نظارت از روند پیشرفت طرح های صنعتی بصورت بلاعوض به مخترعین پرداخت می شود .

رئیسی تاکید کرد : طرح های وارده به سازمان بسیج علمی استان تحت پروپوزال به کارگروه مربوطه ارجاع می شوند و پس از بحث و بررسی و تایید در کارگروه ، مورد حمایت مالی از طرف سازمان قرار خواهند گرفت .

وی اضافه کرد : سقف حمایت سازمان بسیج علمی ، پژوهشی و فناوری استان گلستان 5 میلیون تومان بوده و طرح هایی که نیاز به حمایت مالی بیشتری دارند به سازمان بسیج علمی کشور معرفی می شوند .

این مقام مسئول یاداور شد : طراحی و ساخت موتور میکروجت ، برشگر لیزری قابل حمل ، طراحی مدار هوشمند سازی سیستم روشنایی ، نانو کاشی خودتمیز شونده ، نانو عایق و نانو چوب ، ساخت دستگاه برش چند کاره از جمله طرح هایی هستند که مورد حمایت سازمان بسیج علمی استان گلستان قرار گرفتند .

رئیسی همچنین گفت : درب مرکز رشد این سازمان بروی همه علاقه مندان بسیجی باز بوده و این عزیزان می توانند روزانه با مراجعه به این محل از امکانات آن استفاده نمایند .

انتهای پیام /


منبع : گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار