رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری گرگان گفت: پرداخت غیرنقدی کرایه تاکسی از هفته آتی در گرگان اجرایی می شود.

پرداخت غیرنقدی کرایه تاکسی در گرگان اجرایی می شود

به گزارش گلستان 24 ؛  احمدعلی سالاری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: از سال گذشته سازمان حمل و نقل شهرداری گرگان تصمیم گرفت که پرداخت کرایه تاکسی را به صورت الکترونیکی اجرایی کند.

وی افزود: این کار به دلیل نامنظم بودن قیمت کرایه تاکسی در مسیرهای مختلف و عدم پرداخت کرایه خرد برای شهروندان انجام خواهد شد و از تنش بین راننده و مشتری که مواردی هم گزارش شده، جلوگیری می کند.

سالاری با بیان اینکه این پرداخت به صورت بارکدخوان یا QR است، گفت: بهمن ماه سال گذشته سرمایه گذار پروژه پس از اعلام فراخوان عمومی و طی مراحل قانونی تعیین شد و از هفته آینده هم وارد فاز اجرایی می شود.

سالاری ادامه داد: بعد از اینکه سرمایه گذار وارد کار تبلیغات شهری شد، سازمان به صورت گروهی برای رانندگان تاکسی جلسه گذاشته و آنها آموزش داده می شوند تا نسبت به نصب اپلیکیشن بر روی تلفن همراه و نصب تابلوی بارکد بر روی صندلی ها و داشبورد تاکسی اقدام کنند.

وی تأکید کرد که همچنین تبلیغات برای نصب این اپلیکیشن برای شهروندان صورت خواهد گرفت تا نسبت به پرداخت کرایه تاکسی از طریق بارکدخوان و تلفن همراه اقدام کنند.

سالاری تصریح کرد: این شیوه پرداخت فقط در تهران انجام شده و در سنوات قبل هم در گرگان مطرح شده اما به دلیل ناتوانی سرمایه گذار متوقف شد ولی در سرمایه گذاری جدید تمام اشکالات پروژه قبلی را برطرف کردیم و از هفته آینده هم وارد فاز اجرایی خواهیم شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار