معاون دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی گفت: روز قدس باعث شده همگان بفهمند که اسرائیل یک جریان شکست پذیر است.


روز قدس باعث شده همگان بفهمند که اسرائیل یک جریان شکست پذیر است

به گزارش گلستان 24 ؛ حسین اکبری معاون دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی شامگاه جمعه در همایش بین المللی مقاومت اسلامی در گام دوم انقلاب اظهار کرد: اگر بخواهیم اهداف مقاومت را در گام دوم انقلاب بررسی کنیم باید نگاهی به گام اول انقلاب بیندازیم.

وی افزود: در زمانی که امام راحل مسأله فلسطین را مطرح کردند برای برخی سوال پیش آمد که چه کسانی با ما مشارکت می کنند.

اکبری گفت: این مسأله زمانی مطرح شد که جهان اسلام در چهار جنگ بزرگ در مقابل با رژیم صهیونیستی شکست خورده و جهان اسلام اشغال شده بود.

وی اضافه کرد: با ابتکار امام امروز بیش از ۸۰ کشور دنیا بدون اینکه حکومت هایشان با ما موافق باشند راهپیمایی روز قدس را برگزار می کنند.

اکبری با بیان اینکه قدس تنها مختص فلسطین نیست، ادامه داد: قدس تحقیر یک و نیم میلیاردی مسلمانان توسط چهار و نیم میلیون صهیونیست است.

وی اظهار کرد: اشغالگران در اولین گام با ایجاد تفرقه سعی کردند که قدس را تصاحب کنند، آنها ابتدا قدس را یک مقوله عربی برشمردند که کشور ایران و دیگر کشورها نباید در این مسأله وارد شوند.

اکبری تصریح کرد: آنها همچنین به فلسطینیان القا کردند که شما در چهار جنگ شکست خورده و توان اداره قدس را ندارید.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به سخن امام خمینی (ره) در مورد آمریکا اشاره کرد و افزود: زمانی که امام فرمودند آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند، برخی فکر می کردند که این جمله در حد شعار بوده و در داخل کشور تنها کارایی دارد اما زمان نشان داد که آمریکا در هر مقوله ای که وارد شده، شکست خورده است.

اکبری با بیان اینکه تفکر بسیجی نقشه های استکبار را به هم می زند، اضافه کرد: مسأله قدس باعث شد که همگان بفهمند که اسرائیل یک جریان شکست پذیر است.

وی تصریح کرد: امروز اسرائیل ضعیف تر از هر روز بوده و نگران این است که هیمنه آن از هم بپاشد بنابراین با مطرح کردند معامله قرن سعی دارد حکومت خود را حفظ کند.

اکبری گفت: اینها ارزش هایی است که در گام اول انقلاب به وجود آمد و باید با استفاده از این تجربه، در گام دوم انقلاب زمینه‌ای ایجاد کرد که مقاومت با صلابت به راه خود ادامه دهد.

انتهای پیام/

 

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار