یادداشت؛

علی رغم کمک های تسلیحاتی و اطلاعاتی کشور های غربی به ائتلاف سعودی اما مردم کشور یمن با پای برهنه برای تثبیت انقلاب خود مقاومت کردند.

یمن قطب جدید جهان اسلام/جهان عرب باچشم خود عملی شدن وعده های خداوند را خواهد دید

به گزارش گلستان24؛یکی از فعالین رسانه ای استان در خصوص مقاومت مردم یمن در مقابل ارتش مجهز سعودی طی یادداشتی نوشت:پنج سال قبل بهار عربی در کشور یمن به ثمر نشست و انقلاب مردم به رهبری الحوثی ها توانستن کشور را بر دست بگیرد و بر دیکتاتوری علی عبدالله صالح خاتمه داد شود.

 هر چند عوامل خارجی و بازی های سیاسی سعی بر انحراف و تصرف قدرت توسط منصور الهادی را فراهم کرد، اما بعد از مدتی قیام مردمی دوباره فوران شده توانست بر این دیکتاتور دست نشانده چیره شود؛ اما منصور الهادی به بهانه استعفا دست به فرار از صنعا زد و بعد از تشویق و دخالت عربستان دوباره مدعی حکومت یمن شد.

اراده مردم و مقاومت در راهی که با سختی و اهدای خون در چندین سال به بار نشست پذیرای نظام دست نشانده و وابسته نبود،کشور در حال یکپارچه شدن و رهایی از دخالت های بیگانه شده بود که دخالت نظامی عربستان و امارات و مزدوران وابسته به کمک تسلیحاتی آمریکا و اسرائیل و کشورهای اروپایی مانند انگلیس و فرانسه با تمام قدرت سعی بر نابودی زیر ساختها و انقلاب گرفت.

این کشور ها با زیر پا گذاشتن حقوق اسلامی و انسانی،اماکن خدماتی و حیاتی یمن را نابود کردند و با محاصره زمینی دریایی و هوایی از ورود مواد غذایی و پزشکی جلوگیری می کنند.

ائتلاف شکل گرفته علیه یمن نتواستند بر اراده های مقاومت 5 ساله غلیه کنند،هرچند شورای امنیت و حقوق بشر و سازمان های مربوطه با دریافت رشوه های گوناگون مالی و حمایت های نظام استکبار علیه آل سعود کودک کش سکوت کردند و با سکوت ظلم ها ادامه پیدا کرد.

مقاومت مردم بعد از چند سال به بار نشسته و با  دستاورد های جدید در عرصه های موشکی و پهپادی دست برتر را دارند وعربستان و نیروهای مزدور را در مردابی گرفتار و توانستند در عرصه های جنگ های زمینی صدمات و تلفات فراوانی به نیروهای مزدوران سعودی وارد کنند.

 ادامه جنگ یمن گواه بر پیروزی مقاومت یمن خواهد داد و کشورهای عربستان و امارات دچار بدترین شکست خود در برابر مردم مستضعف و پابرهنه یمن خواهند شد وجهان عرب را به چشم خواهند دید که چگونه وعده خداوند عملی خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار