رییس گروه پیش‌بینی و هشدار هواشناسی گلستان گفت: بیشترین میزان بارندگی در طول دو روز گذشته در استان به میزان 102 میلیمتر در روستای کارکنده شهرستان بندرگز به ثبت رسیده است.

ثبت 102 میلیمتر بارش در کارکنده استان گلستان

به گزارش گلستان24؛محمود محمدقلی پور  با اشاره به فعالیت سامانه ناپایدار از روز یکشنبه در استان، اظهار کرد: همانگونه که از قبل پیش بینی شده بود بیشترین بارندگی ها در طول فعالیت این سامانه را در نواحی غرب و سواحل استان داشتیم. 
وی افزود: میزان بارندگی در بندر ترکمن 63 میلیمتر، بندر گز 67 میلیمتر، گرگان 17 میلیمتر، پارک ملی گلستان 12 میلیمتر، مینودشت 9 میلیمتر و علی آباد کتول 24 میلیمتر بوده است.


محمدقلی پور با بیان اینکه کمترین بارش ها در مناطق شمال شرق و مرکزی استان بودند، تصریح کرد: در این مناطق بین 2 تا 3 میلیمتر بارش گزارش شده است.

رییس گروه پیش‌بینی و هشدار هواشناسی گلستان خاطرنشان کرد: امروز موقتا سامانه فعالیتی نخواهد داشت و از اوایل شب ناپایداری هایی را در برخی از نقاط استان به صورت رگبار پراکنده و رعد و برق خواهیم داشت. به تدریج از نیمه شب به بعد سامانه استان را ترک خواهد کرد و تا عصر پنجشنبه پایداری نسبی در سطح استان برقرار می شود و آسمان صاف تا قسمتی ابری گاهی افزایش ابر را خواهیم داشت. برای پنجشنبه شب و جمعه شب به طور موقت احتمال وقوع رگبار و رعد و برق وجود دارد.

 

انتهای پیام/ایسنا

 

ارسال نظر

آخرین اخبار