مدیرعامل موسسه مهرآفرینان جوان برای نخستین بار در استان گلستان یک روحانی جوان را به عنوان مشاور فرهنگی و مذهبی در راستای مبارزه جدی با آسیب‌های اجتماعی و مواد مخدر منصوب کرد.

انتصابی با هدف جوانگرایی با چاشنی معنویت‌افزایی

به گزارش گلستان 24 : از گنبدکاووس، صدور بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی آغازگر راه تازه‌ای بود برای حرکت توفنده و پرشتاب انقلاب و نظام اسلامی به سمت موفقیت و پیشرفت که بدون تردید تداوم توفیقات نظام و انقلاب در گرو میزان توجه به این بیانیه و مفاد مهمی است که به صورت ژرف و عمیق به آن پرداخته شده است.

نکته بسیار مهمی که درباره این بیانیه باید مورد توجه قرار بگیرد این است که در معرفی و شناخت مخاطبان این بیانیه نباید اشتباه کرده و تنها دولت و دستگاه‌های دولتی و نهادهای اجرایی را در این زمره قرار داد بلکه بخش عمده‌ای از این بیانات خطاب به خود جوانان، سازمان‌ها و مجموعه‌های مردمی و خودجوش و به ویژه مجموعه‌هایی است که به دلیل قطع مسیر ارتباطی سریع و ایمن با فرماندهی به صورت آتش به اختیار فعالیت می‌کنند.

از این رو مدیرعامل موسسه مهرآفرینان جوان که در سال‌های متمادی و در چندین دوره به عنوان سازمان مردم نهاد برتر کشور در حوزه‌های مختلف اجتماعی به ویژه مبارزه با مواد مخدر انتخاب شده و مورد تقدیر قرار گرفته است در اقدامی شایسته و در راستای توجه به ظرفیت‌های جوانان و همچنین معنویت‌افزایی که دو رکن اساسی در بیانیه گام دوم انقلاب است «حجت‌الاسلام حسین عباسی‌آملی» را به عنوان مشاور امور مذهبی و فرهنگی این موسسه منصوب کرده است.

به همین منظور در مراسمی در حاشیه حضور کاروان مهربانی در شهرستان گنبدکاووس و موسسه مهرآفرینان جوان، حکم انتصاب این روحانی جوان از سوی مدیران ارشد شهرستانی و خادمین بارگاه نورانی امام رضا (ع) به وی اعطا شد.

گفتنی است در این مراسم روسای ادارات تبلیغات اسلامی، جمعیت هلال احمر، نمایندگی آستان قدس‌رضوی در شهرستان و جمعی از مدیران موسسات فرهنگی و اجتماعی حضور داشتند.

انتهای پیام/فارس

 

ارسال نظر

آخرین اخبار