نخستین نشست هم اندیشی شورای برنامه ریزی شبکه جوانان رضوی گلستان با محوریت جشن های مردمی و بین المللی زیرسایه خورشید برگزار شد.

تصاویر/ نخستین نشست هم اندیشی تشکل‌های شبکه جوانان رضوی استان گلستان

به گزارش گلستان24؛ نشست هم اندیشی سرپرست دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان گلستان با دستگاههای استانی فرهنگی و اجتماعی ، رابطین شهرستانی و شهری شبکه جوانان رضوی و  مجموعه های مردمی که سابقه برگزاری جشن های زیر سایه خورشید را داشتند ، با محوریت مشورت و ارائه راهکارهای ابتکاری و جدید در برگزاری جشن های مردمی و بین المللی #زیر_سایه_خورشید برگزار شد.

در این نشست حجت الاسلام خیرخواه رئیس دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت شمال کشور از همکاری مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور برای اجرای برنامه های علمی و پژوهشی خبر دادند و در ادامه  حجت الاسلام سیدعلی طاهری سرپرست دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان گلستان ضمن تشکر از حضور مدعوین به موضوع اهمیت ابداع در دو حوزه فرهنگی و محرومین برای یازدهمین دوره جشن های زیرسایه خورشید پرداختند.

گفتنی است در ادامه سید حسام بنی فاطمه ، دبیر شبکه جوانان رضوی و مسوول فرهنگی دفتر آستان قدس به 7 محور این نشست و تبیین آن برای اعضای حاضر در جلسه پرداخت و کارشناسان در حوزه راهکارهای عملیاتی جهت برگزاری هرچه باشکوه تر جشن های مردمی و بین المللی #زیر_سایه_خورشید به بحث و تبادل‌نظر پرداختند و پیشنهادات خود را در 7 حوزه ذیل ارائه نمودند.

1- مناطق پیشنهادی حضور کاروان خصوصا مناطق محروم

2- برنامه های عملیاتی با رویکرد آسیب های اجتماعی

3- دیدار با نخبگان و شخصیت های ملی و بین المللی و حضور در مراکز علمی و پژوهشی

4- حمایت از کالای ایرانی بعنوان شعار سال

5- حضور در کارخانجات و بحث اشتغالزایی

6- برنامه های گره گشایی برای محرومین

7- محصولات پیشنهادی برای یازدهمین دوره

گفتنی است یازدهمین دوره جشن های مردمی زیر سایه خورشید از 24 تیر لغایت 3 مرداد ماه همزمان در سراسر کشور و کشورهای خارجی برگزار میگردد.

شبکه جوانان رضوی (4)

شبکه جوانان رضوی (3)

شبکه جوانان رضوی (2)

شبکه جوانان رضوی (5)

شبکه جوانان رضوی (1)

شبکه جوانان رضوی (7)

شبکه جوانان رضوی (6)

شبکه جوانان رضوی (10)

شبکه جوانان رضوی (8)

شبکه جوانان رضوی (9)

شبکه جوانان رضوی (11)

انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار