رئیس سازمان اموال و املاک بنیاد مستضعفان کشور گفت: امروز با حضور رئیس بنیاد تعداد 7 هزار فقره سند دیگر به مساحت 1436 هکتار و با ارزش 3346 میلیارد تومان از مرکز استان گلستان و همزمان با 4 استان دیگر تقدیم ولی نعمتان انقلاب و جمهوری اسلامی ایران خواهد شد.

1436 هکتار از اراضی کشور تحویل مردم عزیز ایران می شود

به گزارش گلستان 24 از گرگان؛ سید صولت مرتضوی در آیین واگذاری 7 هزار فقره اسناد واملاک علوی در گرگان اظهار داشت: بنا داریم در یک آیین مبارک عملیات واگذاری 7 هزار فقره سنده مالکیت را در 5 استان کشور به صورت همزمان و با کاربری های مسکونی، زراعی و سایر کاربری ها تقدیم مردم عزیز ایران بنماییم.

وی افزود: از سال 1310 تا 1320 بخش اعظمی از املاک و اراضی شهری و روستایی کشور که قالبا در استانهای حاصلخیز به خصوص گلستان به صورت غاصبانه و با زور ستم از دست مردم گرفته شد و اسناد آن ها به نام حکام ظالم به خصوص رضا و محمد رضا پهلوی صادر گردید.

رئیس سازمان اموال و املاک بنیاد مستضعفان کشور تصریح کرد: با دستور مقام معظم رهبری همه این املاک به دست مردم تحویل و در حال قرار گرفتن است و بنیاد مستضعفان هیچ مبلغی از مردم دریافت نکرده است.

مرتضوی عنوان کرد: در سال 1392 مقام معظم رهبری طی پیامی نسبت به طراحی و شناسایی و عملیات واگذاری اسناد در قالب اسناد علوی به متسرفین واجد شرایط را تقدیم گردد.

وی افزود: در سراسر کشور 84 هزار و سیصد و شصت و یک فقره سند به ارزش 1775 میلیارد تومان واگذار گردید و امروز نیز با حضور رئیس بنیاد تعداد 7 هزار فقره سند دیگر به مساحت 1436 هکتار و با ارزش 3346 میلیارد تومان از مرکز استان گلستان و همزمان با 4 استان دیگر تقدیم ولی نعمتان انقلاب و جمهوری اسلامی ایران خواهد شد.

رئیس سازمان اموال و املاک بنیاد مستضعفان کشور در پایان خاطر نشان کرد: از این روند واگذاری مهندس فتاح به شدت دلگیر هستند و تکیه کلام ایشان بر این است که این کار، کار خیری است و باید در این راه سبقت گرفته شود و تلاش های خود را چند برابر کنید.

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار