در بیانیه مخابرات منطقه گلستان عنوان شده است؛

مخابرات منطقه گلستان در آستانه فرا رسیدن 22 بهمن، در بیانیه ای ضمن دعوت مردم استان برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن عنوان شده است: همزمانی برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن با مراسم اربعین شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، بر وحدت ایرانی‌ها در این روز بزرگ تأکید داشته و گام‌های استوار ملت در راهپیمایی ۲۲بهمن پیام استقامت و وحدت ایرانی‌ها را به جهان مخابره خواهد کرد.

شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن وظیفه سیاسی و انقلابی ماست

به گزارش گلستان 24 از گرگان؛ مخابرات منطقه گلستان  در بیانیه ای ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر و یاد وخاطره شهید سپهبد قاسم سلیمانی وهمرزمانش، از آحاد ملت غیور ایران برای حضور پرشور درراهپیمایی 22 بهمن دعوت به عمل آورد.

چهل و یک سال از انقلاب مردم مسلمان ایران ، مقاومت، بیداری، ایستادگی، آبادانی، استقلال و آزادی در سرزمین آزادگان می‌گذرد و امروز در آستانه ایام الله دهه فجر، خاطره شیرین پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به رهبری پرچمدار بزرگ اسلام حضرت امام راحل (ه) ،در اذهان زنده می‌شود.

شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن وظیفه سیاسی و انقلابی ماست و مردم با شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن پایبندی خود را به آرمان‌های امام راحل(ره) و شهدا نشان خواهند داد.

حضور آگاهانه‌ مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی در روز پیروزی ملت مسلمان بر رژیم ستمشاهی طاغوت یکی‌ از زیباترین‌ جلوه‌های‌ تحقق وعده های الهی یعنی پیروزی خون بر شمشیر است.

با توجه به همزمانی برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن با مراسم اربعین شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، بر وحدت ایرانی‌ها در این روز بزرگ تأکید داشته و گام‌های استوار ملت در راهپیمایی ۲۲بهمن پیام استقامت و وحدت ایرانی‌ها را به جهان مخابره خواهد کرد.

مدیریت و کارکنان مخابرات منطقه گلستان همراه و هم زمان با ملت شریف ایران اسلامی با حضور در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن بار دیگر ضمن تجدید بیعت با آرمان های امام خمینی (ره)، با آیت الله خامنه ای (مدظله العالی)، ولی امر مسلمین و رهبر معظم انقلاب نیز میثاقی دوباره خواهد بست و با حضور پر شور در صفوف بهم پیوسته ،باردیگر به مستکبران عالم و سرسپردگان داخلی آنها اعلام می کنند که بر حراست وصیانت از انقلاب اسلامی ودستاوردهای ارزشمند آن تا پای جان ایستاده اند.

روابط عمومی مخابرات منطقه گلستان

انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار