رئیس هیئت دوچرخه سواری استان گلستان گفت: به مناسبت پیروزی انقلاب اسلامی و ایام الله دهه فجر دو همایش دوچرخه سواری روز جمعه در گرگان برگزار می شود.

همایش دوچرخه سواری مردان و زنان در گرگان !

به گزارش گلستان 24، رئیس هیئت دوچرخه سواری استان گلستان گفت: به مناسبت پیروزی انقلاب اسلامی و ایام الله دهه فجر دو همایش دوچرخه سواری روز جمعه در گرگان برگزار می شود.

مجتبی زنگی گفت: فردا دو همایش دوچرخه سواری در گرگان برگزار می شود.

زنگی اظهار کرد: همایش دوچرخه‌سواری دهه فجر جمعه 17 بهمن ماه از ساعت 9 صبح از میدان مازندران گرگان آغاز و در پارک ملت به پایان می رسد و در انتها نیز جوایزی به ورزشکاران اهدا می شود.

وی افزود: همایش دوچرخه‌سواری دهه فجر بانوان فردا جمعه 17 بهمن ماه از ساعت 9:30 در شهرک مولوی پارک فرهنگی آموزشی ترافیک واقع در کمربندی - خیابان دانشگاه آزاد - شهرک مولوی (جهاد مرکزی) آغاز و در پایان به ورزشکاران جوایزی اهدا می شود.

تذکر؛ امیدواریم مراقبت های لازم برای برگزاری همایش دوچرخه سواری بانوان انجام شده باشد که موجب ناهنجاری در شهر و سبب اخلال در نظم مسائل اجتماعی شهر نشود.

انتهاي پيام/اسپورت گلستان 

ارسال نظر

  • جکس
    2

    به شما چه ربطی داره که تذکر میدین؟هیئت دوچرخه سواری خودش مسئولین با تجربه و هوشمندی داره که از عهده کار بر میان.لازم نیست شما جو بدین واسه خودتون سوژه بسازین. متاسفم واستون. خبر گزاری زرد که میگن شمایین.

  • علی
    0

    راست میشه دیگه ، اصلا چرا امر به معروف چرا نهی از منکر ، هر کسی با هر کسی دلش میخواد بره

آخرین اخبار