فرمانده نیروی انتظامی شهرستان گنبدکاووس گفت: در راستای نظارت بر اماکن عمومی مبنی بر رعایت بهداشت فردی و محیطی به منظور جلوگیری از شیوع و گسترش ویروس کرونا 12 واحد صنفی توسط پلیس امنیت شهرستان پلمب شد.

12 واحد صنفی متخلف در گنبد پلمپ شد

به گزارش گلستان 24 از گنبد؛ محمود علیفر اظهار کرد: در راستای اجرای طرح مشترک اداره نظارت بر اماکن عمومی و مرکز بهداشت گنبدکاووس و به منظور پیشگیری از شروع و گسترش بیماری کرونا واحدهای صنفی حوزه شهرستان به لحاظ رعایت بهداشت فردی و عمومی رصد می‌شوند.

وی افزود: در همین راستا در 24 ساعت گذشته 22 واحد صنفی متخلف در حوزه‌های مختلف صنفی به علت عدم رعایت بهداشت و عدم قوانین و مقرارت مربوطه پلمب شدند.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان گنبدکاووس ادامه داد: از 22 واحد صنفی پلمب شده 16 واحد صنفی مصرف قلیان، سه واحد صنفی خبازی و سه واحد صنفی بازی‌های رایانه‌ای (گیم نت) بوده که علاوه بر عدم رعایت بهداشت، قوانین و مقرارت و ضوابط اماکن عمومی را رعایت نکرده و توسط مقام قضایی پلمب شدند.

وی خاطرنشان کرد: این نظارت‌ها و اقدامات کنترلی ادامه داشته و هموطنان با مشاهده هرگونه تخلف صنفی می‌توانند سریعا موضوع را به فوریت‌های پلیس 110 اطلاع دهند.

انتهای پیام/ فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار