رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان با اشاره به بستری بیش از دو هزار نفر از مردم استان در بیمارستان‌ها گفت: از این تعداد یکهزار و ۲۰۸ بیمار بهبود یافته و از بیمارستان‌ها مرخص شده‌اند و اکنون ۸۰۵ بیمار در این مراکز تحت درمان و مراقبت هستند.

بستری شدن دو هزار و 13 نفر در مراکز درمانی و بیمارستان‌های استان گلستان!

به گزارش گلستان 24 از گرگان؛ عبدالرضا فاضل صبح امروز درباره آخرین وضعیت تعداد مبتلایان و درمان بیماران کووید 19 در استان گلستان اظهارداشت: از ابتدای اسفندماه تا کنون دو هزار و 13 نفر در مراکز درمانی و بیمارستان‌های استان بستری شدند.

وی افزود: از این تعداد یک‌هزار و 208 بیمار بهبود یافته و از بیمارستان‌ها مرخص شده‌اند و اکنون 805 بیمار در این مراکز تحت درمان و مراقبت هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان با اشاره به نمونه‌برداری از بیماران مشکوک به کرونا در استان گفت: کل نمونه‌های گرفته شده از بیماران 570 مورد بوده که تا کنون جواب 350 مورد به دست ما رسیده است. برهمین اساس 175 مورد به صورت قطعی مبتلا به بیماری کووید 19 بوده و نتیجه 175 نمونه نیز منفی اعلام شده است.

وی درباره افزایش آمار مرگ و میر ناشی از بیماری کرونا در استان بیان داشت: آمار قطعی فوت‌شدگان در استان همان 31 نفر است و آماری که از سوی قائم مقام دانشگاه بیان شده با احتساب مرگ‌های مشکوک به کرونا بوده است.

فاضل ادامه داد: بهترین راه مقابله با بیماری کرونا، پیشگیری از ابتلای به این بیماری است و باید همه مردم به شدت از سلامتی خود محافظت و مراقبت کنند.

وی گفت: مردم استان بیش از پیش توصیه‌های بهداشتی و درمانی را جدی بگیرند و در منازل خود بمانند.

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار