بابایی از پرداخت کمک هزینه به ۱۰ هزار مددجوی کمیته امداد برای خرید اقلام بهداشتی به منظور مقابله با کرونا خبر داد.

واریز کمک هزینه خرید اقلام بهداشتی برای 10 هزار خانوار مددجوی کمیته امداد در گلستان

به گزارش گلستان 24 از گرگان؛ «عیسی بابایی» امروز(جمعه 23 اسفند) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: ۱۷۷ میلیارد تومان برای ایجاد اشتغال مددجویان کمیته امداد تسهیلات ارائه شده است و از قبل آن چهار هزار و 200 شغل به وجود آمده است که این میزان 14 درصد کل اشتغال استان را در سال جاری شامل می شود.

مدیرکل کمیته امداد استان گلستان با بیان اینکه مشاوره شغلی نیز به این مددجویان که تسهیلات دریافت کردند ارائه می شود، گفت: تلاش می کنیم سالانه 10 درصد از مددجویان کمیته امداد خودکفا شوند و برخی از مددجویان حداقل درآمد را از اشتغال به دست می آورند ولی به دلیل وجود افراد بیمار نیازمند در خانواده نیاز به حمایت های کمیته امداد دارند.

بابایی بیان کرد: از سویی دیگر برخی از خانواده مددجویان ما توانستند به خود اشتغالی برسند  و این خانواده ها حتی یک هزار یتیم را مورد حمایت قرار می دهند.

وی با بیان اینکه از مجموع 78 هزار خانوار مددجو 35 هزار خانوار دارای سالمند و بیماران صعب العلاج هستند، بیان کرد: برای تامین اقلام بهداشتی 35 هزار خانوار مددجو با شرکت های تولیدی استان هماهنگی انجام شد ولی تاکنون موفق به تامین اقلام بهداشتی نشدیم.

مدیرکل کمیته امداد استان گلستان ابراز داشت: با توجه به این شرایط کمک هزینه خرید اقلام بهداشتی برای 10 هزار خانوار  به حساب آنها واریز شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار