رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: از روز گذشته تا کنون ۱۶ نفر به فوتی‌های کرونا در استان افزوده شد و با این احتساب تعداد جان‌باختگان در استان به ۱۳۷ نفر رسید.

کرونا جان 137 شهروند گلستانی را گرفت!

به گزارش گلستان 24 از گرگان؛ عبدالرضا فاضل ظهر امروز در جمع خبرنگاران درباره آخرین وضعیت تعداد مبتلایان به کرونا در استان اظهارداشت: از ابتدای اسفندماه تا کنون 4 هزار و 860 نفر با علایم حاد تنفسی، مشکوک یا مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری شدند.

وی گفت: در این مدت 3 هزار و 733 نفر از بیماران بهبود یافته و از بیمارستان‌ها مرخص شده‌اند و این روند همچنان ادامه دارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان بیان داشت: در حال حاضر 552 نفر با علایم کرونا در بیمارستان‌ها بستری هستند و این تعداد نسبت به روز گذشته بیش از 30 نفر کاهش یافته است.

وی با اشاره به جان باختن 137 نفر در اثر بیماری کرونا افزود: از روز گذشته تا کنون 16 نفر به فوتی‌های استان در اثر بیماری کرونا اضافه شده است.

فاضل با بیان اینکه جواب آزمایش یکهزار و 10 مورد مشکوک به کرونا در استان اعلام شده است، گفت: از این تعداد نتیجه آزمایش 403 مورد مثبت و 607 مورد منفی بوده است.

وی با اشاره به پیش‌بینی موج دوم بیماری از دهم فروردین ماه در استان اظهارداشت: مردم الزامات قرنطینه خانگی را رعایت کرده و از مسافرت و حضور در تجمعات و مهمانی‌ها خودداری کنند.

انتهای پیام/تسنیم

 

ارسال نظر

  • ناشناس
    0

    یکی داره دروغ می گه اخبار و رسانه های سراسری مانند تابناک ارقام دیگری از استان گلستان می دهند

آخرین اخبار