مسئول کمیته عملیات و کارهای میدانی قرارگاه مردمی سلامت استان گلستان گفت: انتظار ما از مسئولین در ایام کرونا بیشتر از گذشته است.

تنها اتوبوس سیار سازمان انتقال خون گلستان از رده خارج شده است/ مسئولان گلستانی برای رفع این مشکل وارد عمل شوند/ فیلم

به گزارش گلستان 24 از گرگان؛ حجت الاسلام عباس گرزین، مسئول کمیته عملیات و کارهای میدانی قرارگاه مردمی سلامت استان گلستان در ویژه برنامه زندگی پلاس کاری از تلویزیون اینترنتی گلستان 24 اظهار داشت: انتظار ما از مسئولین استانی و کشوری در شرایط شیوع ویروس کرونا در استان بیشتر از گذشته بوده است.

وی افزود: ما در حال حاضر در یک جنگ تمام عیار قرار داریم و در حال حاضر پزشکان و پرستاران سراسر کشور در خط مقدم این جبهه قرار دارند.

حجت السلام گرزین تصریح کرد: در روز های گذشته یک کاروان اهدای خون در روستای آهنگر محله گرگان راه اندازی کردیم که مورد استقبال قرار گرفت و نزدیک به 30 نفر از جوانان این روستا با تمامی جوانب بهداشتی خون خود را اهدا کردند.

مسئول کمیته عملیات و کارهای میدانی قرارگاه مردمی سلامت استان گلستان عنوان کرد: این حرکت مردمی باعث استقبال سازمان انتقال خون استان گلستان گردید اما مسئولین این سازمان به یک نکته دردناک اشاره کردند که واقعا جای تاسف دارد که برخی از مسئولین امر به آن توجه نمی کنند.

وی افزود: مسئول مربوطه در خصوص مشکل عنوان شده در سازمان انتقال خون به ما اعلام کرد که در شرایط فعلی که حجم بیماران در حال زیاد شدن است و بیمارانی که در بیمارستان ها بستری میشوند نیازمند خون هستند باید توجه ویژه تری به آن ها شود.

حجت الاسلام گرزین تصریح کرد: رئیس سازمان انتقال خون استان در این باب به ما اعلام کرد که اتوبوس سیاری که این سازمان وجود دارد و در هر مناسبتی خون مردم را جمع آوری و دریافت می کرد، فرسوده و از رده خارج شده است و برای اینکه یک اتوبوس مجهز برای جمع آوری خون مردم در محلات و یا حتی شهر های استان از آن بکار گیری نماییم نیازمند دو میلیارد تومان هزینه است که به هر مسئول و نهادی که مربوط بود اعلام کردیم اما متاسفانه دست رد به سینه ما زدند و به جد از این موضوع و عدم حمایت آنها از مسئولین امر گلایه داریم.

مسئول کمیته عملیات و کارهای میدانی قرارگاه مردمی سلامت استان گلستان خاطر نشان کرد: برخی از مسئولین استانی و کشوری میتوانستند به راحتی این مشکل را برطرف نمایند تا دچار بحران کمبود خون در استان در این شرایط ویژه کرونایی نباشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار