سلیمانی از برخورد با زباله گردها و تفکیک کنندگان زباله ها برای جلوگیری از شیوع کروناویروس در استان گلستان خبر داد.

برخورد با زباله گردها برای جلوگیری از شیوع کرونا در گلستان

به گزارش گلستان 24 به نقل از شبستان؛ «مسعود سلیمانی» عصر امروز(جمعه 23 اسفند) در گفتگو با خبرنگاران، با اشاره به فعالیت متکدیان و زباله گردان در سطح شهر در شرایط شیوع کرونا اظهار کرد: زباله گردها و متکدیان برخی اقلام را از درون سطل های زباله خارج می کنند که مجموع این اقدامات تهدید علیه بهداشت عمومی است و جرم محسوب می شود.

معاون حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم دادسرای عمومی و انقلاب مرکز گلستان ادامه داد: به منظور مقابله با ویروس کرونا به نیروی انتظامی دستور داده شد تا با مشاهده زباله گردها نسبت به جمع آوری آنها و برخورد قضایی اقدام کند.

وی بر عدم حضور مردم در تفرجگاه ها و مکان های عمومی تأکید کرد و افزود: در برخی مواقع مردم هم باید همکاری کنند، هر چقدر مسئولان و متولیان امر اقداماتی داشته باشند اما مردم همراه و هماهنگ نباشند این اقدامات ابتر می ماند.

سلیمانی بیان کرد: از مردم درخواست می کنم به توصیه های مسئولان مبنی بر عدم حضور در تفرجگاه ها در روزهای تعطیل عمل کنند، البته در گرگان نیز با هماهنگی اعضای شورای تأمین و فرماندار و شهردار گرگان ورود مردم به تفرجگاه ها اعم از النگدره و غیره ممنوع شده است.

معاون حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم دادسرای عمومی و انقلاب مرکز گلستان با تأکید بر اینکه مردم جز در مواقع ضروری از منزل خارج نشوند، یادآور شد: با توجه به احتمال انتشار ویروس کرونا در محیط های بیمارستانی، ورود و ملاقات با بیماران در بیمارستان های استان گلستان ممنوع شده است.

وی متذکر شد: اقدامات پیشگیرانه برای مقابله با کرونا در حال انجام است و ما نیز از مردم درخواست می کنیم به توصیه ها و اقدامات پیشگیرانه عمل کنند، به طور قطع تا زمانی که مردم مشارکت نکنند هیچ اقدام اجرایی به نتیجه نمی رسد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار