یکی از تاثیرگذارترین و مهم ترین عوامل موفقیت در هر کسب و کاری تاثیری است که رسانه ها از آن روی مشتری می گذارند.

چرا طراحی سایت برای کسب و کار شما الزامی است؟

به گزارش گلستان 24؛ یکی از تاثیرگذارترین و مهم ترین عوامل موفقیت در هر کسب و کاری تاثیری است که رسانه ها از آن روی مشتری می گذارند. رسانه های فعال در این زمینه در گذشته محدود به رادیو و تلویزیون بود، اما این روزها رسانه ای فراگیرتر و موثرتر به نام اینترنت جایگزین شده است که شما با طراحی سایت و داشتن صفحات مجازی می توانید به آن بپیوندید. طراحی سایت یکی از مهم ترین گام هایی است که شما در فرآیند برندسازی کسب و کار خود باید انجام دهید تا بتوانید اعتبار خود را چند برابر کرده و آن را به افراد زیادی معرفی کنید. این روزها استفاده از دنیای اینترنت برای هر کسب و کاری به یک الزام تبدیل شده است که در ادامه با دلایل آن آشنا می شویم.

112

چرا طراحی سایت برای کسب و کار شما الزامی است؟

 

اگر شما به فکر پیشرفت و ارتقا کسب و کارتان هستید، باید از هر پیشنهاد عاقلانه و مناسبی در جهت رسیدن به اهدافتان استقبال کنید. یکی از مهم ترین این پیشنهادها که این روزها به یک الزام تبدیل شده است، طراحی سایت و فعالیت در دنیای مجازی است.

استفاده از قابلیت های جدید

یکی از مهم ترین دلایل الزام و اهمیت طراحی سایت برای هر کسب و کاری، قابلیت های جدیدی است کا در اختیار شما قرار داده می شود. به قول بزرگان موفقیت، اگر می خواهید در کسب و کار نتیجه ای بگیرید که تا کنون نگرفته اید، باید کارهایی را انجام دهید که تا کنون انجام نداده اید! نمی شود که شما همیشه طبق یک روال مشخص پیش بروید و انتظار داشته باشید به طور معجزه آسایی کسب و کارتان و فعالیتتان نتایجی فوق العاده داشته باشد.

یکی از مهم ترین تغییرات می تواند طراحی سایت و فعالیت در دنیای مجازی باشد. در کنار مزایای بسیاری که این عمل برای شما فراهم خواهد آورد، شما می توانید از قابلیت های جدیدی برای تبلیغات، افزایش مشتری، کاهش هزینه ها و غیره استفاده کنید. شما با طراحی وب سایت به عرصه تجارت الکترونیک وارد شده و می توانید از قابلیت های جدیدی مانند تبادل بنر و لینک، تبلیغات کلیکی، تبلیغات در موتورهای جست و جو و غیره استفاده کنید.

اطلاع رسانی ساده تر و تاثیرگذار تر

در دنیای دیجیتال و دنیای اینترنت، طراحی سایت و صفحات شما به عنوان کاتالوگ خدمات و محصولات شما عمل می کند با این تفاوت که صفحات مجازی مزایا و تفاوت های بسیاری با کاتالوگ های کاغذی دارد. از طرفی باید بدانید که هزینه هر نسخه از کاتالوگ برای شما هزینه خواهد داشت و شما برای تبلیغات گسترده باید هزینه قابل توجهی را نیز پرداخت کنید. در طرف دیگر برای طراحی سایت شما تنها یک بار هزینه پرداخت خواهید کرد.

شیوه اطلاع رسانی در طراحی سایت نیز بسیار جامع تر و تاثیرگذارتر از کاتالوگ خواهد بود. شما می توانید در دنیای دیجیتال از هر ابزاری برای اطلاع رسانی استفاده می کنید. می توانید در یک فیلم کوتاه کیفیت محصولات فروشگاهی خود را به مشتری نشان داده و نحوه استفاده از یک محصول را به راحتی نمایش دهید. شما می توانید از مجموعه ای عظیم از ابزارهای سمعی و بصری مانند موشن گرافیک و انیمیشن، تصویر، پادکست، فیلم و غیره استفاه کرده تا بتوانید اطلاع رسانی جامع و کاملی داشته باشید.

13

فعالیت در خارج از مرزها

فعالیت در خارج از مرزها از دیگر فاکتورهایی است که طراحی سایت را برای شرکت بین المللی شما الزام می کند. از یک طرف شما با طراحی سایت و استفاده از صفحات مجازی محدویت های زمانی را زیرپا گذاشته و می توانید با تمامی افراد در هر کجای دنیا وارد ارتباط شوید. از طرف دیگر شما می توانید سایت خود را به صورت چند زبانه طراحی کنید. در این صورت شما می توانید به راحتی با افراد در کشورهای دیگر نیز وارد تعامل شده و به صورت بین المللی فعالیت کنید.

بازاریابی و تبلیغات بدون هزینه

همانطور که همه شما می دانید این روزها کیفیت و نوع بازاریابی حتی می تواند بیش از کیفیت خدمات یا محصولات یک شرکت یا فروشگاه باعث موفقیت و جذب مشتری شود. بازاریابی یکی از مهم ترین علومی است که این روزها افراد بسیاری آن را به صورت حرفه ای دنبال می کنند. در صورتی که شما یک کسب و کار، شرکت یا فروشگاه دارید، طراحی سایت می تواند به صورت کاملا رایگان برای شما بازاریابی را انجام دهد. اما چطور؟

در طراحی سایت موارد بسیاری که به آن اصول سئو گفته می شود رعایت خواهد شد. انتخاب محتوای مناسب برای سایت یکی از فاکتورهای مهمی است که بعد از طراحی سایت مورد توجه قرار می گیرد. انتخاب محتوای مناسب باعث می شود زمانی که هر کاربر به دنبال اطلاعات، خدمات و یا محصول خاصی باشد، موتورهای جست و جو به صورت اتوماتیک وار سایت شما را پیدا کرده و در اختیار کاربر قرار دهند. بنابراین بعد از طراحی سایت شما بدون پرداخت هیچ هزینه اضافی می توانید افراد را با کسب و کارتان آشنا کرده و مشتری جذب کنید.

14

طراحی سایت توسط ایزی وب

اگر شما نیز به الزام طراحی سایت برای کسب و کار خود پی برده اید، متخصصان ما در ایزی وب می توانند طراحی سایت شما را به صورت کاملا حرفه ای و تخصصی انجام دهند. سایت های طراحی شده توسط ایزی وب از نظر سئو کاملا استاندارد بوده و شما با انتخاب محتوای مناسب می توانید در راس نتایج موتورهای جست و جو قرار بگیرید.

طراحی در ایزی وب با برخورداری از گواهی نامه امنیتی و CMS مایکروسافتی سایت شما را از هر گونه تهدید امنیتی و هک شدن محافظت می کند. پنل مدیریت وب سایت طراحی شده به گونه ای است که شما تنها بعد از چند ساعت فیلم آموزشی می توانید به راحتی از آن استفاده کنید. سرعت لود سایت های طراحی شده ما به گونه ای است که توانسته نمره بالای 75 را از سایت معتبر GTmetrix دریافت کند. همچنین در طراحی سایت ما اصولی را در نظر می گیریم که سایت با تمامی دستگاه های دیجیتال مانند لپ تاپ، تبلت، تلفن های همراه و غیره سازگاری داشته باشد و افراد بتوانند از سایت بازدید کنند.

برای اطمینان خاطر شما عزیزان باید عرض کنیم که ایزی وب بیش از 6 سال سابقه کاری موفق داشته و دارای گواهینامه های امنیتی، برنده 5 تندیس از جشنواره وب ایران،عضو شورایی عالی انفورماتیک و عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور می باشد. تنها کافی است با نمونه های کار ما، خدمات ما و مشتریان قدیمی ما آشنا شده تا با خیال آسوده طراحی سایت خود را به ما بسپارید.

انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار