به قلم محسن عسگری؛

محسن عسگری در یاددشتی آورده است: اساساً انتخاب یک کاندیدا بدون اطمینان از صداقت‌اش، صددرصد اشتباه است چراکه صداقت سنگ بنای اعتبار رفتار و کردار هر فرد است.

استان گلستان نیازمند نماینده جهادی و ولایی است

به گزارش گلستان 24 از گرگان؛ محسن عسگری؛  در یادداشتی آورده است؛ در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی، تب و تاب انتخابات در این استان بالا رفته است و مردم چشم انتظار فرا رسیدن روز رای گیری هستند، اما در این راستا مردم خواسته های فراوانی دارند و امید است نماینده ای از گلستان صاحب کرسی مجلس شود که علاوه بر جهادی بودن و ولایتمداری، درد مردم استان و شهر خود را با پوست و استخوان خود لمس و درک کند و به نوعی درد کشیده واقعی از جنس مردم وارد مجلس جدید شود.

استان گلستان با دارا بودن قومیت های فراوان ظرفیت های بسیار خوبی را دارد که میتوان زنگ توسعه و آبادانی را به صدا در آورد اما در حال حاضر استان گلستان تنها یک نام است و آن را یدک می کشد وبه جایگاه واقعی خود نرسیده است.

متاسفانه، برخی از نمایندگان فعلی مجلس، آن کارایی لازم را برای پیشرفت و آبادانی استان گلستان را نداشته اند وهمین امر موجب گردید، شاهد آبادانی استان نباشیم.

اما در این دوره از انتخابات حضور طیف های مختلف در عرصه رقابتی، روزنه امید را در دل مردم زنده کرده است و مردم استان امیدوارند که نماینده های جدید استان در مجلس، قدم مثبتی برای توسعه، آبادانی و پیشرفت برای این استان رقم خواهند زد.

اما اساساً انتخاب یک کاندیدا بدون اطمینان از صداقت‌اش، صددرصد اشتباه است چراکه صداقت سنگ بنای اعتبار رفتار و کردار هر فرد است.

نامزدهای انتخاباتی مجلس شورای اسلامی استان گلستان، این را هم در نظر بگیرند که فریب دادن مردم با حرف‌های قشنگ و وعده‌های بزرگ اما دروغین، باعث بی‌اعتمادی مردم به تمام بازیگران عرصه سیاست می‌شود و دودش تنها به چشم آن نماینده نمی‌رود.

داشتن برنامه منسجم و قابل اجرا، ویژگی دیگری است که یک کاندیدا را از کاندیداهای دیگر متمایز می‌سازد. آنچه در فضای انتخابات زیاد شنیده می‌شود، ‌شعار است نه برنامه. متاسفانه اکثر برنامه‌هایی هم که کاندیداها مطرح می‌کنند در سطح یک شعار باقی مانده است. بنابراین مقصود از برنامه، طرح‌هایی است که قابلیت اجرایی داشته باشند و با قوانین بالادستی و حتی پایین دستی تناقض ماهوی نداشته باشند.

به هر حال، کم‌تر از چند روز دیگر به برگزاری انتخابات مجلس باقی مانده است. مجلس شورای اسلامی یکی از قوای مهم کشورمان است که طبق گفته امام خمینی (ره) در راس امور قرار دارد.

در نتیجه باید گفت که نماینده راستین مردم باید همواره با آن‌ها صادق و رو راست باشد. چراکه در صورت وجود انحراف همچون عدم صداقت و رو راست نبودن، مردم را از رای دادن به او مایوس می‌کند و باعث می‌شود تا مردم در طول زمان با صندوق رای قهر کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار