رئیس کل دادگستری گلستان از تلاش برای احیای ۴۳ واحد فرآوری و دامداری تعطیل در گلستان در سال جهش تولید خبر داد.

تلاش برای احیای ۴۳ واحد فرآوری و دامداری تعطیل در گلستان

به گزارش گلستان 24 از گرگان؛ رئیس کل دادگستری گلستان از تلاش برای احیای ۴۳ واحد فرآوری و دامداری تعطیل در گلستان در سال جهش تولید خبر داد و بیان کرد: یکی از برنامه‌هایی که امسال با کمک بانک کشاورزی در ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان گلستان بر آن تمرکز کرده ایم بازگشت به تولید ۴۳ واحد دامداری و فرآوری محصولات کشاورزی است.

هادی هاشمیان خاطرنشان کرد: با حضور کارشناسان بانک، همه این واحد‌ها بازرسی و مشکلات، موانع و علت تعطیلی آن‌ها به تفکیک تدوین شده است.

وی ادامه داد: در یک برنامه زمانبندی شش ماهه مشکلات این واحد‌ها با حضور کارشناسان قضایی و بانکی استان گلستان در ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری بررسی و برای رونق دوباره این واحد‌ها چاره اندیشی خواهد شد.

هاشمیان گفت: با احیای این واحدها، دو هزار و ۷۰۰ راس به ظرفیت دامداری‌های استان گلستان و ۷۱ هزار تن هم به ظرفیت تولید و فرآوری محصولات دامی و کشاورزی استان گلستان اضافه می‌شود.

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: در یکسال و نیم گذشته پرونده بیش از ۳۰۰ کارخانه و واحد تولیدی که مشکل داشتند در دبیرخانه ستاد اقتصاد مقاومتی استان گلستان بررسی و دستورات لازم برای رفع موانع و مشکلات تولید این واحد‌ها صادر شد.

هاشمیان افزود: در این مدت هشت کارخانه که برخی از آن‌ها چند سال تعطیل بودند دوباره احیا شدند و کارگران آن‌ها مشغول به کار شدند.

رئیس کل دادگستری گلستان اذعان کرد: در سال جهش تولید برنامه مدون و دقیق برای کمک به واحد‌های تولیدی بالاخص برداشتن موانع از سر راه تولید با کمک دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها دنبال می‌کنیم.

هاشمیان از افزایش نظارت‌ها نیز خبر داد و گفت: برای کمک به تولیدکنندگان و جلوگیری از دست اندازی بر سر راه تولید، نظارت دادگستری و دستگاه‌های نظارتی مانند سازمان بازرسی بیشتر می‌شود.

رئیس کل دادگستری گلستان از اقدامات بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی مانند امور مالیاتی و تامین اجتماعی برای همکاری با ستاد اقتصاد مقاومتی و کمک به تولیدکنندگان در سال گذشته قدردانی کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار