ارشد نظامی ارتش در استان گلستان از اجرای طرح جایگزین رژه نیروهای مسلح در روز ارتش خبر داد و گفت: امسال ارتش انقلابی با «رژه خدمت» با شعار «مدافعان وطن و یاوران سلامت» به استقبال 29 فروردین می‌رود.

برگزاری "رژه خدمت" در گلستان توسط دلاورمردان ارتش

به گزارش گلستان 24 به نقل از روابط عمومی تیپ ۲۳۰ متحرک هجومی، محمد علی سعید عسگری در جمع فرماندهان ارشد یگانهای آجا در استان اظهار کرد: رژه خدمت برای ارتش بالاترین افتخار و فضیلت پاداش است که این مصداق شعار و رسالت ارتش فدای ملت است.

وی تصریح کرد: ارتش در شرایط کنونی با برخورداری از قدرت بازدارندگی بالا و ارتقای روحیه ایثار و شهادت کارکنان در عرصه‌های مختلف، خدمت‌رسانی را بر خود واجب و تکلیف الهی می‌دانند.

فرمانده تیپ ۲۳۰ متحرک هجومی ارتش در استان گلستان با تاکید بر این که امسال رژه یاوران سلامت جایگزین رژه ۲۹ فروردین شده است، افزود: ارتش، خدمت‌رسانی به مردم را یکی از اصلی‌ترین و بنیادی‌ترین آموزه‌های دینی خود می‌داند که از شاخصه‌های بارز یک ارتش انقلابی و مردمی  است.

سعیدعسگری با بیان اینکه ارتش در شرایط جنگی در مقابل دشمن سینه سپر می‌کند و در زمان صلح با حفظ آمادگی رزمی در شرایط مختلف همگام و همراه مردم بوده است، ابراز کرد: ارتش این مهم را در استان در بحران‌های مختلف به اثبات رسانده و در موضوع کرونا نیز در رزمایش‌های مختلف شبانه یگان‌ها در شهرهای مختلف استان به ضدعفونی اماکن پرداختند.

وی خاطرنشان کرد: ارتش خدمت‌رسانی را در مقطع کنونی از ضروریات زندگی اجتماعی می‌داند و پیامبر اکرم (ص) نیز می‌فرماید دو خصلت نیکو که برتر از آن چیزی نیست، ایمان به خدا و نفع رساندن به بندگان او و ارتش چه در دوران دفاع مقدس و بعد آن در خدمت کشور و پشتیبان ولایت بوده و خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

  • شهروند
    0

    چرا تیم بسکتبال شهرداری گرگان رو قهرمان لیگ برتر اعلام نکردن؟؟؟؟ همه تیم ها 26 بازی کردن ، رفت و برگشت با هم بازی کردن ولی چون شهرداری گرگان با اختلاف صدرنشین بود نخواستن قهرمان رو مشخص کنند... اگر یک تیم تهرانی یا یک تیم گردن کلفت شهرستانی صدرنشین بود حتما تاریخ جشن قهرمانی را مشخص می کردند...گرگان مهد بسکتبال ایران هست ..فدراسیون بسکتبال به مردم گرگان و گلستان ظلم کرد.

آخرین اخبار