فاضل گفت: از اسفند تا کنون ۴۵ هزار بیمار حاد تنفسی به مراکز درمانی استان گلستان مراجعه کردند که از این میزان ۱۱ هزار و ۵۰۰ نفر بستری شدند.

تا کنون 519 نفر در گلستان بر اثر کرونا جان خود را از دست داده اند

به گزارش گلستان 24 به نقل از شبستان؛ «عبدالرضا فاضل» ظهر امروز (دوشنبه 23 تیر) در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گلستان با بیان اینکه 22 بیمار با علائم کرونا در 24 ساعته گذشته فوت کردند، اظهار کرد: تاکنون آزمایش تشخیص کرونا هفت مورد از این جانباختگان مثبت گزارش شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان ادامه داد: در حال حاضر 680 بیمار در مراکز درمانی استان گلستان با علائم کرونا بستری هستند که این تعداد تقریبا ۵۰ درصد میزان آمار بستری بیماران حاد تنفسی در اسفند است.

فاضل خاطرنشان کرد: باید مثل اسفند بسیاری از مسائل رعایت شود و اگر مردم رعایت نکنند مجدد به پیک اسفند بر می گردیم.

وی افزود: در هفته گذشته نزدیک به 600 بیمار بستری بودند و در این هفته میزان بیماران بستری به 680 نفر رسیده است و اگر مردم رعایت نمی کردند قطعا آمار بار مراجعه و بستری بیماران بالاتر از این تعداد بود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان با بیان اینکه از مردم انتظار داریم که پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند، افزود: از اول اسفند تا کنون 45 هزار بیمار حاد تنفسی به مراکز درمانی استان مراجعه کردند که از این میزان 11 هزار و 500 نفر بستری شدند.

فاضل خاطرنشان کرد: با توجه به علائم این افراد از 12 هزار نفر آزمایش تشخیص کرونا گرفته شده است که بیش از پنج هزار نفر تست تشخیص کرونای آنها مثبت گزارش شده است.

وی بیان کرد: از ابتدای اسفند تاکنون براساس آزمایش تشخیص کرونا  519 نفر براثر کرونا در استان گلستان فوت کردند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان بیان کرد: سی تی اسکن بیمارستان شهید صیاد شیرازی گرگان برای مدت از دسترس خارج شده بود و در حال حاضر فعالیت خود را از سر گرفته است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار