فرماندار بندرترکمن گفت: متاسفانه تست کرونا همه کادر درمان در بیمارستان این شهرستان مثبت شده و نیازمند ملزومات و تجهیزات در این حوزه هستیم.

آزمایش کرونای همه اعضای کادر درمانی بیمارستان بندرترکمن مثبت شد

به گزارش گلستان 24 از گرگان؛ عبدالقدیر کریمی ظهر امروز در ارتباط تصویری با ستاد استانی مقابله با کرونا در گلستان اظهار داشت: در وضعیت قرمز کرونا در گنبدکاووس مراسم عید قربان ممکن پاشنه آشیل باشد و باید از تمامی ظرفیت‌ها برای کاهش شیوع کرونا در شهرستان استفاده کنیم.

وی افزود: صدا و سیما و دیگر رسانه‌ها باید موج قدرتمندی ایجاد کنند و بیانیه‌ای صادر شود تا با توجه به شیوع کرونا و به منظور سلامتی شهروندان مراسم عید قربان نداشته باشیم که این اتفاق نیازمند آگاه‌سازی مردم است.

فرماندار بندرترکمن هم با بیان اینکه مصوبات ستاد استانی را در شهرستان اجرا و نظارت کردیم، گفت: متاسفانه تست کرونا تمام کادر درمان در بیمارستان بندرترکمن مثبت شده که کاهش انگیزه این عزیزان را به دنبال داشته و نیازمند ملزومات و تجهیزات در این حوزه هستیم.

الیاس هیوه‌چی افزود: تعطیلی بازارهای هفتگی و همچنین بازار اسکله بندرترکمن، موجب تشکیل بازار در حاشیه شهر شد و با توجه به کمبود نیروی سد معبر جمع‌آوری آنها مشکل است.

فرماندار مینودشت هم با اشاره به افزایش تعداد بیماران مبتلا به کرونا در این شهرستان، بیان داشت: متاسفانه پرستار و متخصص عفونی نداریم و حتی از نبود متخصص داخلی در بیمارستان هم رنج می‌بریم.

سید ابوالفضل حسینی‌نیا افزود: متاسفانه در شهرهای اطراف از پذیرش بیماران مینودشتی خودداری می‌کنند و با این اتفاق ما شرمنده مردم شده‌ایم.

فرماندار علی آبادکتول هم از افزایش تعداد بیماران مبتلا به کرونا در این شهرستان خبر داد و گفت: با توجه به روند افزایشی شیوع کرونا در شهرستان نیازمند اکسیژن‌ساز هستیم و درخواست داریم که این امکانات در اختیرامان قرار بگیرد.

حسین هدایتی افزود: 35 درصد بیماران بستری مبتلا به کرونا در علی آبادکتول از شهرهای اطراف هستند.

انتهای پیام/تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار