فرمانده سپاه نینوا با بیان این مطلب که اصحاب رسانه امیدآفرینی در جامعه را گسترش دهند عنوان کرد: باید بر گفتمان سازی گام دوم انقلاب اسلامی بکوشیم.

اصحاب رسانه امیدآفرینی در جامعه را گسترش دهند

به گزارش گلستان 24 از گرگان؛ سردار علی ملک شاهکوهی در جلسه هیئت اندیشه ورز بسیج رسانه گلستان اظهار کرد: امید آفرینی یکی از مهم ترین تکالیف اصحاب رسانه استان است و ما باید در راستای جهش تولید ، خدمت رسانی به مردم و تقویت انقلاب اسلامی گام برداریم.

وی افزود: همین حضور قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گلستان علاوه بر پیشرفت و توسعه ، امیدآفرین و موجب دلگرمی مردم می شود.

فرمانده سپاه نینوا گلستان تصریح کرد: در جبهه انقلاب قائل به حزب و جناح و گروه نیستیم و باور داریم ملاک انقلابی گری خدمت به مردم است و رسانه های ما باید با ایجاد نشاط و انگیزه بذر امید را در دل مردم بپرورانند.

وی افزود: در این مسیر نیاز داریم منسجم تر قلم بزنیم و بدانیم جبهه انقلاب اسلامی باید با گفتمان سازی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی را محقق کند.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: آیندگان عملکرد ما در انقلاب اسلامی را قضاوت میکنند و قطعا در سرای آخرت شهدا از ما می پرسند زمانی که مسئولیت داشتیم برای این انقلاب الهی چه کرده ایم؟ لذا باید مراقبت کردار خود باشیم تا شرمنده شهدا نشویم.

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار